Avatar billede lindof.dk Nybegynder
28. oktober 2002 - 17:43 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Topbanner Opgave

Jeg er igang med en side men jeg er bagud med tiden.. skal ha lavet et banner.. til toppen af siden,...
det er til en fodbold side. så der må gerne være nogle fodboldspiller som måske er lidt sløret.

www.lindof.dk/opgave.htm
Avatar billede lindof.dk Nybegynder
28. oktober 2002 - 17:44 #1
det køre ikke :o)
Avatar billede mt23 Nybegynder
28. oktober 2002 - 17:47 #2
Jeg vil og kan godt lave dig et banner...
Men så skal du være SIKKER på jeg får dine point og at det er mig som skal lave det ;-)
Avatar billede lindof.dk Nybegynder
28. oktober 2002 - 17:49 #3
mt23--> så skal det oz være godt.. har du kigget på www.ab-fodbold.dk
Avatar billede mt23 Nybegynder
28. oktober 2002 - 17:54 #4
Jaja.. Jeg kan godt lave sådan noget ;-)

Giv mig de 200 point, og så er jeg klar til dig på mail/msn: mnt@tdcadsl.dk, og icq: 126709450
Avatar billede mt23 Nybegynder
28. oktober 2002 - 17:58 #5
Yes
Avatar billede Jman Praktikant
28. oktober 2002 - 18:04 #6
hvad sker der her ???
Avatar billede mt23 Nybegynder
28. oktober 2002 - 18:09 #7
Jeg har fået lindof.dk's point, og jeg laver ham nu et banner
Avatar billede Jman Praktikant
28. oktober 2002 - 18:09 #8
alt hvad der skal laves og hvad der bliver lavet, skal offentliggøres her på eksperten, så alle har en fair chance for at komme med sit forsøg
Avatar billede lindof.dk Nybegynder
28. oktober 2002 - 18:10 #9
sorry kendte ikke den regl.. sskal jeg nok huske superior
Avatar billede Kengun Praktikant
28. oktober 2002 - 19:52 #10
Så lindof.dk kender ikke reglerne? Hva med at starte at lese reglerne her på Eksperten? Visste ikke mt23 helre reglerne? Det her lukter! Er det ikke på tide at rydde op i dette spørgsmål. mt23 laver et nyt spørsgmål med overskriften "Points i retur til lindof.dk - ref: 276334". Lindof.dk snupper pointsene tilbage og laver et nyt spørgsmål. Ellers risikerer dere å blive anmeldt begge to.
Avatar billede Kengun Praktikant
29. oktober 2002 - 10:18 #11
Lindof.dk> Du blev registreret 18. mai 2002 her på Eksperten og så kender du fremdeles ikke reglerne???
Avatar billede Kengun Praktikant
29. oktober 2002 - 10:24 #12
Minner om reglerne som skal leses når man opprettes som bruger ved Eksperten: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede Kengun Praktikant
29. oktober 2002 - 17:25 #13
Hvor er co-admins når man trenger dem? *hrmf*
Avatar billede Kengun Praktikant
31. oktober 2002 - 09:00 #14
VI VENTER!
Avatar billede Jman Praktikant
31. oktober 2002 - 09:24 #15
hmm - jeg har anmeldt den som misbrug (for at få noget attention)
Men under min profil, står der ingen anmeldte - det må man vel betragte som værende underkendt så ... (?)
Avatar billede mt23 Nybegynder
31. oktober 2002 - 14:37 #16
Stop da det der!
Hvis han er tilfreds med det som JEG har lavet, så skal i da ikke have forsøg... Men hvis i er så dumme, så for han pointsne igen, så får i et forsøg (og bruger tid), og så får jeg pointne igen..

I er sq for barnlige..
Avatar billede Jman Praktikant
31. oktober 2002 - 15:02 #17
jeg vil bare gerne se, hvad du har fået point for ;)
Avatar billede Kengun Praktikant
31. oktober 2002 - 23:05 #18
Og jeg vil bare gerne se at REGLERNE her på Eksperten følges!
Avatar billede Kengun Praktikant
31. oktober 2002 - 23:07 #19
Hvis vi er barnlige så kunne kanskje DU, mt23, være så "voksen" at du viser hva du har fået 200 points for?
Avatar billede mt23 Nybegynder
01. november 2002 - 12:26 #20
JA!
I skal nok få at se hvad jeg laver til ham...
Avatar billede Kengun Praktikant
01. november 2002 - 13:18 #21
Så du holder på å lave til ham fremdeles? Det er nettopp dette der er imod reglerne. Man kan da ik dele ud points for noget der ikke er ferdig lavet. Og som nevnt tidligere så SKAL det være åbent for ALLE å kunne deltage.
Avatar billede dank Nybegynder
02. november 2002 - 10:48 #22
"Akademisk Boldklub A/S' hjemmeside kan ikke vises med den browser du anvender..."

hehe :o)
Avatar billede fcs Novice
10. november 2002 - 14:06 #23
Hejsa. Nu er der givet point for et svar, som ikke umiddelbart er tilgængeligt for ekspertens brugere. Det er ikke tilladt og jeg vil derfor gerne bede om at få lov til at se det arbejde der er udført for de uddelte point.

med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede fcs Novice
10. november 2002 - 14:09 #24
Lindof.dk>> Hvad er din tilknytning til følgende brugere:

1. magicboy
2. ny-i-job
3. lillelars

Er der ikke svaret på dette spørgsmål, samt fremvist hvad der er lavet for de 200 point indenfor 48 timer,  deaktiveres spørger og svarer.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2002 - 14:35 #25
tik tak... ;)
Avatar billede Kengun Praktikant
11. november 2002 - 15:07 #26
fcs> Jeg regner med at med svarer så mener du mt23 ? Så lige ny ser der ut til at lindof.dk, mt23, magicboy, ny-i-job OG lillelars er en og samme bruger. Wow, hele 5 brugere på en gang. Det må være ny rekord ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. november 2002 - 22:50 #27
fcs> så skal der vist deaktiveres
Avatar billede fcs Novice
13. november 2002 - 14:44 #28
Sigers>> Er gjort...... DONG!!!!!! Snydere 0 - CoAdmins 5 ;-)