Avatar billede armena Nybegynder
27. oktober 2002 - 15:44 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Design søges

Vi er et firma som mangler et design. Vi ønsker et design som gøre sådan at mennesker ikke smutter ud af siden efter 10 minutter.
Vi ønsker et design som er flot.

Der skal indholde teksten: ALA Work som logo.
Og farver skal være de farver der indholder her på dette design: http://www.danishdesigns.dk/pro/cssite.jpg

ALA Work takker jer meget på forhånd.
p.s Den der laver den vi kan lide får 250 point.
Avatar billede armena Nybegynder
27. oktober 2002 - 15:45 #1
Undskyld, men teskten skal være: "ALA Work" og det skal være et logo.
Avatar billede jacup Nybegynder
27. oktober 2002 - 15:54 #2
ok men er der er ikke mange der laver design uden at få $$

jeg kan lave et side i flash for 1000 excl moms!
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
27. oktober 2002 - 15:56 #3
armena - bare så du ved det, så må du ikke give mere end 200 pt.

Hvis du mener der skal mere til så smut sharksforum.dk ;)
Avatar billede armena Nybegynder
27. oktober 2002 - 16:09 #4
angel_seraphiel jeg ved at jeg kun kan give 200 men når jeg lukker opretter jeg en ny spm der hedder: point til (og så den der har lavet den bedste) så får han 50.
Avatar billede ullum Praktikant
27. oktober 2002 - 16:11 #5
du konflikter med regel 15, ikke fordi jeg er da fuldstændig li......
Avatar billede armena Nybegynder
27. oktober 2002 - 16:16 #6
ullum ok.. havde ikke set.. så d.v.s at man kun får 200 point nu.
Avatar billede jacup Nybegynder
27. oktober 2002 - 16:22 #7
mit tilbud gælder stadig!
Avatar billede armena Nybegynder
27. oktober 2002 - 16:28 #8
jacup> Vi har ikke råd til at betale 1000 kr. for et design. Og desuden er der andre der måske gøre det gratis. Så svaret er nej tak, undskyld.
Avatar billede initializing Nybegynder
27. oktober 2002 - 16:30 #9
Og når det er til firma er det vel noget som i kan tjene penge på. Derfor bedes du rykke en tak længere hen.. Til www.sharksforum.dk
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
27. oktober 2002 - 16:47 #10
jeg "kender en der har lavet et webdesign for mig for kun 40 kr.
Avatar billede armena Nybegynder
27. oktober 2002 - 16:58 #11
initializing> det er ikke et firma endnu.. det starter med bare et software side.
Avatar billede armena Nybegynder
29. oktober 2002 - 15:51 #12
hm.. er der slet ingen der kan lave et?? I de andre spm for de svar, men er 200 point ik nok eller hvad er problemmet ?
Avatar billede armena Nybegynder
29. oktober 2002 - 23:09 #13
lukker!