Avatar billede smeltet Nybegynder
27. oktober 2002 - 12:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Aflæsning af Serveraktivitet???

Vi har en server og client, som kommunikerer over sockets. Er det muligt at få en af client programmerne til at aflæse hvad serveren foretager sig med andre opstartede versioner af client programmet???
Avatar billede fri-hash Nybegynder
27. oktober 2002 - 12:33 #1
hvis jeg har forstået spørgsmålet rigtigt, kan du ikke gøre det direkte, du skal programmere serverprogrammet til at registrere de data du vil kunne læse med clienten og derefter spørge serveren efter de oplysninger du ønsker eller sende dem uopfordret ved connect
Avatar billede smeltet Nybegynder
27. oktober 2002 - 12:41 #2
Så kommer vi til noget der sikkert er latterligt simpelt :-) Er der en funktion i C der altid skriver FØRST i filen og IKKE sidst som append? For så laver vi bare en Log fil og en funktion der sender første linie tilbage... :-)
Avatar billede smeltet Nybegynder
27. oktober 2002 - 13:43 #3
har droppet dette!