Avatar billede user-online Nybegynder
26. oktober 2002 - 15:55 Der er 14 kommentarer og
5 løsninger

gratis SMS!

Hvor fanden kan jeg sende gratis SMS fra..!? coolsms, har skrevet over 15 beskeder idag.. sååh..

og vil gerne have www.. på nogle der faktisk duer og kommer frem tak! =)
Avatar billede krukken Juniormester
26. oktober 2002 - 15:56 #1
Avatar billede krukken Juniormester
26. oktober 2002 - 15:57 #2
Du kan jo stadigvæk sende hos coolsms, du skal bare lige lave den profil! Så vidt jeg har forstået, så er det det at få det sendt med nummerpropinalitet, som koster penge der?!
Avatar billede user-online Nybegynder
26. oktober 2002 - 15:57 #3
Jah... men man ska bruge sit mobil nr for at ku bruge det.. og har ligesom brugt mobil nr til den anden... ellers tak =)
Avatar billede krukken Juniormester
26. oktober 2002 - 16:01 #4
Jeg tror faktisk efterhånden at det bliver et problem at finde nogen som fungere så godt som coolsms gjorde engang. Jeg har brugt mange nattetimer på det, og er ikke stødt på det helt vilde!
Avatar billede user-online Nybegynder
26. oktober 2002 - 16:04 #5
Det er eddermandme dårligt.. :(
Avatar billede krukken Juniormester
26. oktober 2002 - 16:05 #6
Ja, det er surt show, men man kan jo så bruge coolsms, hvis man vil have det ige billigere! Man kan sagtens sparere nogle kr, og noget tid ved at bruge det istedet for mobiltelefonen!
Avatar billede user-online Nybegynder
26. oktober 2002 - 16:08 #7
Jah.. ved jeg.. men skal ha skrevet en sms lige NU! og har 0 kr på mob..
Avatar billede bramming Nybegynder
26. oktober 2002 - 16:13 #8
....Der er ikke et sms system på nettet som fungere så godt som coolsms.. og der er heller ikke nadre stationer som yder denne service mere uden betaling..!!!

Men du kan gøre det igennem din email..at du sender en email og personen du sender til modtager som sms...se her:

http://home2.gvdnet.dk/~pmn/emailtilsms.htm

>> Bramming
Avatar billede user-online Nybegynder
26. oktober 2002 - 16:14 #9
Hvor er feltet henne?
Avatar billede user-online Nybegynder
26. oktober 2002 - 16:15 #10
nååh
Avatar billede user-online Nybegynder
26. oktober 2002 - 16:18 #11
Det virker bare ikke...
Avatar billede krukken Juniormester
26. oktober 2002 - 16:20 #12
HVis du har ICQ, kan du jo fanktisk også gøre det ad dren vej!?
Avatar billede bramming Nybegynder
26. oktober 2002 - 16:21 #13
Der virker jo...men der går bare lidt tid..mit virker i hvertfald fint her..!!!

>> Bramming
Jep han har ret icq...virker oss til det!
Avatar billede caroc Praktikant
26. oktober 2002 - 16:23 #14
Avatar billede caroc Praktikant
26. oktober 2002 - 16:28 #15
den virker i hvert fald når jeg sender til min egen telefon ret hurtigt endda..
Avatar billede lord-klaus Nybegynder
26. oktober 2002 - 16:28 #16
Avatar billede user-online Nybegynder
26. oktober 2002 - 16:59 #17
icq virker ikke.. network er nede... og beskeder.dk heller
Avatar billede no_doubt Nybegynder
26. oktober 2002 - 18:10 #18
http://www.tdcmobil.dk/my/servlet/my?U1=200 - her er der 10 mere også endda fra dit eget nummer
Avatar billede moreless Nybegynder
27. november 2002 - 02:26 #19