Avatar billede apj Nybegynder
26. oktober 2002 - 02:50 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Hvilken plug-in til PSP 5.01 er uundværlig og kan downloades...

...gratis på nettet?

Please lad være med at søge på nettet, hvis det ikke er en plug-in du selv har brugt. Jeg ved godt at der er mange plug-ins man kan downloade fra mange steder.

Det jeg søger er DEN plug-in, der bare er god (til 5.01). Du skal selv have brugt den (bedst hvis du kan henvise til noget du har brugt den til, som jeg kan se på nettet).

Til gengæld er der gode points.. og mange tak fra mig! :-)
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. oktober 2002 - 03:03 #1
hmmm tror du har misforstået et eller andet med plugins  du bliver ikke dygtigere af at bruge et plugin. Et plugin er til at lette arbejdet for det meste. Men der er ingen plugins der får dig til at blive bedre.
Så om hr. designerkarlsmart har sat og lavet det vildeste betyder ikke at hvis du får det plugin er du lige så karlsmart :)
Brug din fantasi og brug det der er i programmet  kan du ikke det skal du måske finde ud af om det enlig er dig at lave design, billeder, interface eller hvad du nu laver :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. oktober 2002 - 03:08 #2
tag dig ikke af mig  jeg tåger godt nok i nat sorry  misforstod dit spørgsmål :)
Avatar billede apj Nybegynder
26. oktober 2002 - 20:32 #3
OK...

Er der intet forslag til hvilket plug in det kunne være?
Avatar billede hbc Nybegynder
05. november 2002 - 14:24 #4
Hvad skal du bruge det plugin til ??
Avatar billede apj Nybegynder
05. november 2002 - 15:00 #5
Hmmm... til Photoshop er der det meget kendte plugin KAI's plugin. Det jeg leder efter er et lignende plugin. Den der svarer skal nok være en der selv bruger PSP og lige netop det specifikke plugin.
Avatar billede camilla2000 Nybegynder
15. november 2002 - 16:24 #6
Der findes masser af plug-ins til PSP, men det kommer an på , hvilket effekt du vil opnå. Kunne du ikke præcisere nærmere?
Avatar billede camilla2000 Nybegynder
16. november 2002 - 15:57 #7
Hvis du søger noget lignende Kai´s plugin, - der findes KPT 3, KPT 4,KTP5 OG KPT6, -  alle med forsk. effekter.Jeg har arb. med Psp og diverse plugins i flere år.