Avatar billede hpdenmark Nybegynder
26. oktober 2002 - 01:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

script til browser instillinger

Jeg har et probs med at få min side vist i netscape selve opstilling er helt forkert iforhold til i6.0 og sådan jeg nu har lavet den
det jeg så spørger om er om der findes et script der kan se hvad browser brugeren bruger og kan henvise til en side  der er designet til netscape og hvis du kører i6.0 ja så passer den der til eller der er nogle ting som man skal være opmærksom på med afsnit tabeller o.s.v. vil jeg gerne vide det så jeg kan rette det

på forhånd tak
skriv hvis der skal flere point til
Avatar billede matanaka Nybegynder
26. oktober 2002 - 02:03 #1
<script language="JavaScript" type="text/JavaScript">
<!--
function MM_checkBrowser(NSvers,NSpass,NSnoPass,IEvers,IEpass,IEnoPass,OBpass,URL,altURL) { //v4.0
  var newURL='', verStr=navigator.appVersion, app=navigator.appName, version = parseFloat(verStr);
  if (app.indexOf('Netscape') != -1) {
    if (version >= NSvers) {if (NSpass>0) newURL=(NSpass==1)?URL:altURL;}
    else {if (NSnoPass>0) newURL=(NSnoPass==1)?URL:altURL;}
  } else if (app.indexOf('Microsoft') != -1) {
    if (version >= IEvers || verStr.indexOf(IEvers) != -1)
    {if (IEpass>0) newURL=(IEpass==1)?URL:altURL;}
    else {if (IEnoPass>0) newURL=(IEnoPass==1)?URL:altURL;}
  } else if (OBpass>0) newURL=(OBpass==1)?URL:altURL;
  if (newURL) { window.location=unescape(newURL); document.MM_returnValue=false; }
}
//-->
</script>
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
26. oktober 2002 - 08:59 #2
skulle det så være muligt at den vidrestiller til den index fil som er designet til netsvape eller hvordan virker det script
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
02. november 2002 - 15:48 #3
ok hvorfor er det en komentar istedet for et svar
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
30. november 2002 - 23:22 #4
jeg lukker dette har fundet ud af noget andet at dem der kører netscape ikke skal se min side