Avatar billede ziz Nybegynder
26. oktober 2002 - 00:00 Der er 21 kommentarer

Find fejl

http://www.skyskraber.dk/chatonline

bruger: testos
kodeord: 123456

Hej, find venligst alle de fejl du kan og skriv dem ned her. Det gavner systemet :-)
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2002 - 00:01 #1
JavaScript fejl når man går ind på siden.
Avatar billede ziz Nybegynder
26. oktober 2002 - 00:02 #2
Der er jo også andet der gavner systemet :-) Prøv f.eks. at søge på et domæne nu når du er inde på siden :-)
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2002 - 00:03 #3
Og en

Advarsel! Siden er forældet.

Den anmodede side blev oprettet ved hjælp af de oplysninger, du har sendt i en formular. Denne side er ikke længere tilgængelig. Som en sikkerhedsforanstaltning sender Internet Explorer ikke automatisk oplysningerne igen.

Hvis du vil sende oplysningerne igen og se denne webside, skal du klikke på knappen Opdater.

når man logger ind...flot...
Avatar billede ziz Nybegynder
26. oktober 2002 - 00:03 #4
el_barto, kan du evt. se hvad fejlen er. Nogne har et program der automatisk ser fejlen.
Avatar billede ziz Nybegynder
26. oktober 2002 - 00:04 #5
el_barto, et problem jeg ikke aner hvordan det løses.
Avatar billede ziz Nybegynder
26. oktober 2002 - 00:04 #6
klik *host*
klik klik
siger det fra min mus når jeg trykker på den :-)
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2002 - 00:05 #7
Siden er fuld af fejl. Jeg gider ikke sidde og gætte på hvad det er, men det virker meget ringe.

Måske du skulle arbejde lidt mere med dine programmeringsevner inden du roder dig ud i et stor projekt?
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2002 - 00:06 #8
og nej, jeg gider ikke klikke på dine bannere.
Avatar billede ziz Nybegynder
26. oktober 2002 - 00:06 #9
:-(
Avatar billede ziz Nybegynder
26. oktober 2002 - 00:06 #10
*snøft*
Avatar billede ziz Nybegynder
26. oktober 2002 - 00:06 #11
:-)
Avatar billede tipsen Nybegynder
26. oktober 2002 - 00:34 #12
Når man logger ind:

Warning: Page has Expired The page you requested was created using information you submitted in a form. This page is no longer available. As a security precaution, Internet Explorer does not automatically resubmit your information for you.

To resubmit your information and view this Web page, click the Refresh button.
Avatar billede tipsen Nybegynder
26. oktober 2002 - 00:38 #13
som el_Barto også sagde virker det meget ringe - der er mange fejl - og det er website, som man pga. alle fejlene ikke gider besøge mere end den ene gang.... - det virker ikke særligt overbevisende!
Avatar billede ziz Nybegynder
26. oktober 2002 - 11:50 #14
tipsen
okay :-)

Okay, men så må jeg lige bruge mit forsvar :-) Fejlen har altid været der og der har været ca. 300-500 besøgende om dagen
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2002 - 11:53 #15
Det er vel ikke noget forsvar?

10 milliarder fluer kan ikke tage fejl : spis lort...
Avatar billede tipsen Nybegynder
26. oktober 2002 - 12:18 #16
ziz: Hvor lang tid har de besøgende brugt på sitet og hvor mange sider har de brugt?

Det eneste jeg siger er, at det er ikke noget for mig og et besøg på et halvfærdigt site er nok til at jeg ikke kommer igen senere selvom det måske bliver ganske fedt - jeg vil stadig huske det som noget negativt.
Avatar billede ziz Nybegynder
26. oktober 2002 - 15:58 #17
Okay :-)
Men sitet er jo heller ikk færidg, håber du besøger dte igen. Det åbner i 2003..
Avatar billede tipsen Nybegynder
26. oktober 2002 - 16:01 #18
Hvad kan sitet byde på i 2003?
Avatar billede ziz Nybegynder
26. oktober 2002 - 20:14 #19
Tipsen -> Jeg ville blive glad hvis du ombestemte dig og ville besøge det igen. Hvad sitet vil byde på? Et fejlfrit site. Men nu har siden jo heller ingen url endnu, som virker i hvert fald.
Avatar billede tipsen Nybegynder
26. oktober 2002 - 20:29 #20
ziz: Hvad vil indholdet på dit site være (hvad kan det byde på!)?

-Jeg besøger jo heller ikke websitet for "Alt for Damerne" selvom det (måske) er fejlfrit - fordi indholdet ikke interesserer mig!
Avatar billede ziz Nybegynder
26. oktober 2002 - 23:58 #21
:-) Ja nemlig, altså en stort kontakt site.