Avatar billede chmo01ab Nybegynder
25. oktober 2002 - 10:45 Der er 4 kommentarer

Tastatur

Hver anden gang jeg tænder for min computer, skriver den "No keyboard or keyboard error"
Så skal man trykke F1. Men for at jeg kan trykke F1 skal jeg tage stikket ud og sætte det i igen. Jeg har prøvet med flere forskellige tastaturer.
Avatar billede tdamgaard Nybegynder
25. oktober 2002 - 10:47 #1
Kunne godt lyde som en defekt port.
Brug du DIN, PS2 eller USB?
Avatar billede chmo01ab Nybegynder
26. oktober 2002 - 10:46 #2
Jeg bruger PS2. Som jeg ser det er porten integreret i bundkortet, hvad gør man så ? (det er en Pentium II)
Avatar billede tdamgaard Nybegynder
26. oktober 2002 - 11:50 #3
Det er jo et ældre board, men du har vel ikke en onboard USB port du kan teste med?
Avatar billede chmo01ab Nybegynder
27. oktober 2002 - 09:52 #4
Der er 2 usb porte, men jeg har ikke noget tastatur til usb. Og sådan et koster ca 250 kr. Så det er en lidt dyr test. Hmm....