Avatar billede dreadnought Nybegynder
24. oktober 2002 - 23:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flere domæner på samme Exchange 5.5.

Hvordan får man Exchange 5.5 til at håndtere mail for to .dk domæner?
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. oktober 2002 - 10:52 #1
Jeg kan kun finde noget for exchange 2000, prøv at se om du kan bruge det.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;Q289833&

Hvis det ikke kan bruges så vend tilbage, så finder jeg et svar til 5.5. Fra mandag afholder jeg et exchange 2000 kursus in house med en superinstruktør der ved alt om exchange
Avatar billede dreadnought Nybegynder
25. oktober 2002 - 14:32 #2
Exchange 2000 må være bygget op på en anden måde. For det passer ikke sammen. Jeg prøvede forskellige ting uden nytte.
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. oktober 2002 - 16:37 #3
OK jeg spørger på mandag
Avatar billede mrbarnes Nybegynder
28. oktober 2002 - 12:58 #4
Du skal ind i Internet Connection Settings, og have fat i routing tab og tilføje dine domæner der. og under de enkelt brugers e-mail kan du så tilføje flere adresser eller vælge mellem det ene og andet domæne.

Hvis du vil guides hele vejen igennem så sig lige til for så får jeg lige adgang til en exchange server i aften.

/MrBarnes