Avatar billede Trine Nybegynder
24. oktober 2002 - 19:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvad gør jeg forkert?

Jeg kan ikke logge på, hvad gør jeg galt? Det startede med, at jeg ville sende en besked til en af mine online venner, hvilket jeg ikke kunne, beskeden kunne ikke leveres. Så logger jeg af, og vil derefter prøve at logge mig ind igen, og selvfølgelig kan jeg huske adgangskoden.

Den skriver bare: Det lykkedes ikke at logge på .Net Messenger Service, fordi adgangskoden er ugyldig, eller fordi logonnvnet ikke findes. Hvis du har glemt din adgangskode, kan du klikke på hjælp i hovedvinduet og derefter klikke på emner i hjælp.

Det har jeg prøvet, og jeg har også prøvet at oprette ny adgangskode. Hvad gør jeg?

Kom glad!
Avatar billede Trine Nybegynder
24. oktober 2002 - 19:33 #1
Mystisk nok så virker den nu.
Avatar billede Trine Nybegynder
24. oktober 2002 - 19:34 #2
Men hver gang jeg lokker på nu, så kommer den med denne: Det lykkes ikke at logge på Kommunikationstjeneste, fordi tjenesten midlertidigt ikke er tilgængelig. Prøv igen senere. Hmmm.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. oktober 2002 - 19:35 #3
Husk at pose et spørgsmål, og tage pointene
Avatar billede Trine Nybegynder
24. oktober 2002 - 19:37 #4
Pose et spørgsmål?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. oktober 2002 - 20:54 #5
Undskyld. Du skal bare poste et svar
Avatar billede Trine Nybegynder
24. oktober 2002 - 20:58 #6
Da ikke før der er en der kan finde ud af det ovenstående, henvender sig. Ved du ikke det, så bland dig venligst udenfor.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. oktober 2002 - 21:28 #7
Jo jo det ved jeg da godt, men du skrev bare at det virkede, så har du vel fundet ud af det.
Avatar billede Trine Nybegynder
25. oktober 2002 - 13:12 #8
Bob bob...Læs længere oppe: 24/10-2002 19:34:46.
Men ja, der er nok ikke nogen der ved det, så jeg lukker da bare og så dropper jeg Messenger og bruger ICQ :-) Det er også bedre på flere måder ;-)