Avatar billede trigger_happy Nybegynder
24. oktober 2002 - 12:22 Der er 3 kommentarer

Min firewall blocker min FTP

Jeg har en FTP og hver gang nogle af mine venner vil hente hjemmekomponeret musik skal jeg disable firewallen. Jeg kører med Norton Personal Firewall 2002 versionen. Hva' ska' jeg gøre?
Avatar billede ebe Praktikant
24. oktober 2002 - 12:24 #1
konfigurer norton til at tillade ftp trafik på port 21 (hvis du bruger den)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
24. oktober 2002 - 13:36 #2
TCP port 21 allow incoming and outgoing traffic
Avatar billede jensendk Nybegynder
24. oktober 2002 - 13:43 #3
Åben både port 20 og 21.. Med mindre din ftp server kører passiv ftp, og åben dem i indgående retning, din ftp server nakker næppe udadtil.