Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2000 - 23:37 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Kontokortløsninger til Internetbutikker?

Er der nogle herinde, som har hørt om alternative løsninger til dankortet med kontokortløsninger til internetbutkker, lige som f.eks. AcceptCart i den virkelige verden?
Avatar billede snedled Nybegynder
02. oktober 2000 - 23:46 #1
Jeg læste på www.betaling.dk om diners og american ekspres, men acceptCard har jeg ikke hørt kunne bruges

/snedled
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2000 - 09:36 #2
Det jeg søger efter er Dankse løsninger
Avatar billede snedled Nybegynder
03. oktober 2000 - 17:48 #3
hmmm...
Jeg tror ikke at Acceptcard kan bruges på nettet, eller ville de vel ha\' skrevet det på www.acceptcard.dk !

Jeg er ikke helt klar over hvilke andre kort der findes i danmark?!
www.veko.dk -NEJ

/snedled

Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2000 - 07:35 #4
Jeg har p.t. selv fundet www.ikano.dk, som efter sigende har løsninger på nettet nu med bl.a Spies Rejser og Ikea, men vil gerne høre om, hvis de er flere.
Avatar billede snedled Nybegynder
04. oktober 2000 - 11:40 #5
statoil-kontokort: ikke på nettet...
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2000 - 02:55 #6
Accept card er ikke klar endnu.
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2000 - 15:14 #7
åbenbart ingen, som kan finde andre mulige selskaber.
Avatar billede snedled Nybegynder
20. oktober 2000 - 15:16 #8
nææ....
Men jeg tror at der kommer noget når e-handel er mere populært, tror du ikke?
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2000 - 15:54 #9
Det er mit skøn, at det skal til nu for at gøre e-handel mere populær.
Avatar billede snedled Nybegynder
20. oktober 2000 - 15:57 #10
Hønen og ægget!

- Men du har nok ret, for der skal noget til, det er jo ikke nok at det stiger med 20 handler om måneden...
- Men når man kan få en pakke smøger leveret til døren for kun 1 kr i ekspgebyr, så er jeg med :-)

/snedled
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2000 - 16:45 #11
kuponhæftesalget går helt fin i danmark, så det er et spørgsmål om tilvending og hvordan man handler på nettet.
Avatar billede www-prog Nybegynder
04. november 2000 - 16:53 #12
Maaske kan en svensk løsning give inspiration, prøv: www.safepay.se
Avatar billede snedled Nybegynder
05. november 2000 - 13:57 #13
...den findes (vist) også på dansk
www.synonym.dk - fortæl det ikke til mine kunder....

/snedled
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2000 - 01:44 #14
Firmat har fundet en løsning, så jeg lukker spøgsmålet. Tak for venlig deltagelse.
Avatar billede snedled Nybegynder
16. november 2000 - 02:20 #15
selv tak...