Avatar billede game_tracker Nybegynder
23. oktober 2002 - 16:50 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

trillian icq HJÆLP

jeg har lige installeret trillian men jeg den viser ingen i min kontakt liste hvordan får jeg den til at hente den fra nettet
Avatar billede klodoven Nybegynder
23. oktober 2002 - 16:50 #1
Der skal du trykke import ol contact list et sted....finder det lige
Avatar billede annikadk Nybegynder
23. oktober 2002 - 17:02 #2
du kan ikke få trillian til at hente ICQlisten fra nettet af.
Den kan gøre det under install hvis ICQ er inde.
Avatar billede klodoven Nybegynder
23. oktober 2002 - 17:07 #3
ja, du skal have installeret icq på din pc samtidig med at du skal opsætte din icqkonto i Trillian. Trillian spørger efter en fil som du skal fortælle hvor ligger. Den ligger i din icqmappe c:\programmer\ICQ.
Avatar billede game_tracker Nybegynder
23. oktober 2002 - 17:13 #4
hmmm damm vil bruge trillian så jeg ikke skulle installere icq
Avatar billede klodoven Nybegynder
23. oktober 2002 - 17:19 #5
dun kan bare afinstallere icq bagefter, det er kun lige den der kontaktlistfil du skal bruge til opsætningen af icq kontoen i trillian. :)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
23. oktober 2002 - 17:29 #6
har installeret icq men der er ingen af de 2 filer (har prøvet at søge) men min kontaktliste er da i icq når at jeg bruger det
Avatar billede klodoven Nybegynder
23. oktober 2002 - 17:35 #7
ja, icq henter din kontaktlist fra serveren, det kan trillian ikke.

Slet din icqkonto i trillian.....opret en ny ved ast højreklikke på icqikonet, og tryk connection manager.

Et sted kan du vælge om du selv vil addé dine kontakter eller om du vil hente dem fra den der fil....
Avatar billede klodoven Nybegynder
23. oktober 2002 - 18:03 #8
har du fundet ud af det?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
23. oktober 2002 - 18:33 #9
mangler filerne
Avatar billede klodoven Nybegynder
23. oktober 2002 - 18:35 #10
dem lægger ICQ ellers ind første gang den henter kontaktpersonerne efter installation.
Avatar billede klodoven Nybegynder
23. oktober 2002 - 18:36 #11
ellers kan du også tilføje dine kontakter manuelt, ved både at have ICQ og Trillian åben på samme tid. Det tager dog noget tid og er mere besværligt. :)
Avatar billede klodoven Nybegynder
23. oktober 2002 - 18:37 #12
jeg mener sq ellers ikke at der er noget i vejen med mit svar. Jeg er sq parat til at hjælpe, men ok.