Avatar billede congame Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:29 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

transperant....

Hvordan er det nu lige man laver baggrunden transperant på ikon-teksterne på skrivebordet.
Avatar billede swasper Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:33 #1
øhh... er baggrunden på tekst delen af ikonerne på skrivebordet ikke transperant som standard?!
Avatar billede regnfrakken Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:34 #2
Den ma jeg lige have igen??
Avatar billede congame Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:38 #3
swasper -> jo det er den standard men jeg er kommet til at ændre det.

Regnfrakken -> f.eks der hvor det står "Denne Computer" er der en baggrund det er den baggrund der jeg gerne vil have transperant
Avatar billede swasper Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:42 #4
Du mener ikke den skygge der på ikonerne ude på skrivebordet?
Avatar billede swasper Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:44 #5
Ja så har jeg lige fucked min op så mine heller ikke længere er transperante!!!
Avatar billede congame Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:49 #6
swasper -> Nej, det er den farve som omkredser teksten under ikonet.

Jeg ved godt hvordan man ændrer farven. Det gør mig ved at gå ind under (skærm indstillinger->skrivebord(faneblad)-> og så ændre på "farve".
det ændrer farven men jeg kan ikke gøre den transperant.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:49 #7
Avatar billede swasper Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:50 #8
men hvis man trykker Windowstasten + Pause og så vælger Advanced fanen. Hvis man i Performance klikker Settings knappen kommer der et nyt vindue frem hvor der er en liste hvor man nede i bunden kan vælge noget der hedder "Use drop shadows for icn labels on the desktop". Prøv at slå den fra og til et par gange.
Avatar billede congame Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:50 #9
Ja, det er noget pis
Avatar billede congame Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:53 #10
det virker sgu swasper, jeg takker
Avatar billede swasper Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:55 #11
så er der lige et svar her!
Avatar billede congame Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:56 #12
Swasper hvis du lige ligger et svar ud giver jeg dig point.
Grunden til at jeg ikke giver dig nogle point no doubt, er at jeg ikke ser nogen grund til at installere et program for at udføre en funktion som xp selv kan klare