Avatar billede gozzip Nybegynder
23. oktober 2002 - 14:16 Der er 13 kommentarer

Starter lagring af fysisk hukommelse

Jeg har et problem med win 2000 og XP...

fejlen ser sådan her ud :

sørg for at have tilstrækkelig diskplads. hvis en driver identificeres i stopmeddelsen, skal du deaktivere driveren, eller kontrollere hos producenten om der er opdateringer til driveren, prøv at udskifte skærmkortene.
Spørg forhandleren, om der er opdateringer til BIOS, Deaktiver nogle indstillinger til bios-hukommelse F.eks Caching elle rAfskygning. Hvis du skal bruge fejlsikret tilstand til at fjerne eller deaktivere komponenter skal du genstarte computeren og trykke på F8 for at vælge avancerede Startinstillinger og derefter vælge fejlsikret Tilstand.  Tekniske Oplysninger : *** Stop : 0x0000008E (oxc00000005, 0x4051106E, 0xf36c438c, 0x000000000) Starter lagring af Fysisk hukommelse - Lagring af fysisk hukommelse er fuldført.. ( OGSÅ REBOOT)

Jeg har opdateret mit bios.. har skiftet grafik kort.. har opdateret windows ..

Hvad gør jeg... kan ikke få det væk :(
Avatar billede jsb Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:49 #1
start med at går i kontrol panel - system - advanced - startup and recovery og her fjerne markeringen i automatisk reboot. Så får du hele fejlmeddelses at se.
Avatar billede gozzip Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:56 #2
det er hele fejlmeddelsen.. ? eller hvad
Avatar billede gozzip Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:56 #3
har nemlig taget Automatisk genstart af..
Avatar billede jsb Nybegynder
23. oktober 2002 - 16:00 #4
ok, jeg havde forventet at fejlmeddelsen ville være lidt længere, men jeg kigger lige lidt på det.
Avatar billede gozzip Nybegynder
23. oktober 2002 - 16:02 #5
ok. :D
Avatar billede jsb Nybegynder
23. oktober 2002 - 16:06 #6
Umiddelbart tror jeg der er tale om en ramfejl. Har du dualboot eller er du ved at opgradere til XP eller...?

Se også denne: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q315335
Avatar billede gozzip Nybegynder
23. oktober 2002 - 16:08 #7
jeg har kun xp
Avatar billede jsb Nybegynder
23. oktober 2002 - 16:14 #8
Det her er gætteri men det kunne også være et driver problem, hvis du har et nvidia grafikkort så installer de nyeste drivere.
Ellers kan det muligvis også hænge sammen med et problem, der er blevet løst i SP1, så hvis du ikke har installeret den så gør det.
Avatar billede jsb Nybegynder
23. oktober 2002 - 16:15 #9
Det er da værd at forsøge før du begynder at teste ram, for det kan være en langvarig affære.
Avatar billede gozzip Nybegynder
23. oktober 2002 - 16:16 #10
hvad er sp1 :P
Avatar billede jsb Nybegynder
23. oktober 2002 - 16:40 #11
Service pack 1, stor pakke med fejlrettelser til WinXP
Avatar billede jsb Nybegynder
23. oktober 2002 - 16:41 #12
Men jeg tror du skal starte med driveren, for det er forholdsvist let at opdatere denne.