Avatar billede olsendk Nybegynder
23. oktober 2002 - 12:16 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Jeg kan ikke "se" den ene partition på min harddisk

Hej
Min harddisk nr. 2(slave): 60Gb er partitioneret i d: 20 Gb og f:40 Gb
og jeg kan ikke åbne d. Den "siger" at drevet er låst eller at den ikke er formateret korrekt.
Den har virket og der ligger(selvfølgelig) nogle vigtige filer på dette d. drev
Avatar billede tubber Juniormester
23. oktober 2002 - 12:22 #1
Hvis du kører win98/me så prøv at gå ud i en dos prompt og skriv unlock d:

hvis du vil vide lidt mere om hvad den gør så prøv lock /? og unlock /?
Avatar billede double-g Juniormester
23. oktober 2002 - 12:23 #2
Avatar billede hstaunstrup Nybegynder
24. oktober 2002 - 01:51 #3
Jeg brugte freeware programmet og fik genskabt mit tabte d-drev. Se "Mit data drev forsvandt" (270518)
Avatar billede tubber Juniormester
24. oktober 2002 - 11:31 #4
Jeg vil også mene det er en god mulighed med PCInspector....

Men den giver muligheden for drevet er låst, så lige prøv unlock d: først, lidt skod at køre drevet igennem hvis det bare var at det var låst....

/Tubber
Avatar billede olsendk Nybegynder
28. marts 2003 - 10:07 #5
Hej
Jeg glemte at gi jeg points
Det virkede desværre ikke men tak for hjælpen
Jeg måtte starte helt forfra