Avatar billede larslevin Nybegynder
22. oktober 2002 - 20:49 Der er 6 kommentarer

ADSL-TDC

Hvorfor kan jeg ikke bruge Messenger til at sende filer til mine kontaktpersoner? Jeg har Norton Firewall på min maskine, men selvom jeg slår skidtet fra, så kan jeg stadig ikke. Jeg har ikke lavet nogle instillinger på min router Linksys, men er det her jeg skal åbne noget?

Mvh.
Lars
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. oktober 2002 - 20:56 #1
Jeg vil tro at du skal åbne en port på din router.....
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. oktober 2002 - 20:58 #2
Se denne artikel: http://www.dslreports.com/forum/remark,3845149~root=equip,1~mode=flat
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. oktober 2002 - 21:43 #3
http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco_677/internet_programmer/

Her står der port 1503 og 1720 ... det har virket med video og lyd for mig igennem Netmeeting. Måske gør det samme gældende i messenger.
Avatar billede yasw Nybegynder
23. oktober 2002 - 00:48 #4
hæng mig ikke op på det, men der var vist noget om at ekstra tingene i msn kun virkede med meget nye routere.
Avatar billede patoo23 Nybegynder
26. december 2002 - 23:08 #5
jeg har også ADSL via TDC, jeg har ikke router derhjemme. Men jeg har samme problem. JEg kontaktede TDC, de fortalte at de ikke havde lukket af for porten.
Avatar billede ewok Nybegynder
22. januar 2003 - 10:45 #6
Ja du skal have åbnet nogle porte i din router før det virker Læs i dinmanual der stå hvordan du skal gøre det hvis du har fået routeren sammen med dit ADSL fra TDC så kan de gøre det men det koster altså 1000kr at få det gjort.
til goulduck nej det er ikke disse porte som du nævner har prøvet.