Avatar billede seek_asr Nybegynder
22. oktober 2002 - 19:36 Der er 5 kommentarer

Ignorering af modes og nickchanges

Hvordan slipper jeg for at se på modes og nickchanges?

Vh seek
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. oktober 2002 - 21:48 #1
Hvis X-Chat er et "add-on" til mIRC og supportere de samme ting som mIRC, så kan det gøres ved at højreklikke på kanalen i den linie, hvor man kan se alle kanalerne. Her kan du så vælge events... og vælge hvad der skal vises og hvad der skal skjules.
Avatar billede seek_asr Nybegynder
22. oktober 2002 - 22:57 #2
Xchat er en komplet IRC-klient, som fås til både Linux og Windows. Den har intet med mirc at gøre. :)
Avatar billede hologram Nybegynder
23. oktober 2002 - 22:58 #3
Nej, og gudskelov for det... :)

Prøv at gå ind i Settings og vælg Edit Events Texts.
Så kan du prøve at slette de linier du ikke vil have og se om den så springer linien over eller blot paster en tom linie.
Ved det ikke, da jeg ikke har forsøgt, men det er da forsøget værd :)
Avatar billede seek_asr Nybegynder
24. oktober 2002 - 15:57 #4
Hmm, hvis man bare gør som du siger, ignorerer den simpelthen at man prøver at ændre noget.
Men hvis man åbner .conf filen med en editor, kan man rent faktisk få lov at fjerne det. Men det resulterer i, at der i stedet for '- foo is now know as bar', bare står '-'.

Så, det er da lidt bedre, men man burde sq kunne fjerne det helt. Jeg tillader mig lige at lade spørgsmålet stå åbent lidt endnu.
Avatar billede hologram Nybegynder
25. oktober 2002 - 00:32 #5
Helt i orden med mig :)