Avatar billede thyrring Nybegynder
22. oktober 2002 - 14:36 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

ICC profiler

Kan det lade sig gøre at hente ICC oplysninger ud fra et gafisk dokument når det er embeddet.

(",)
Thyrring
Avatar billede marth Nybegynder
22. oktober 2002 - 20:15 #1
Nej det kan det ikke...
desværre..
Kan heller ikke lige forstå i hvilket sammen hæng det kunne være nyttigt...

VH
/marth
Avatar billede thyrring Nybegynder
23. oktober 2002 - 08:36 #2
Det kan bruges til digital print gennem en rip.
Det er ikke altid profilen slår korrekt igemmen, når profilen er embeddet,
Her er det bedre at have profilen i rip programmet.

(",)
Thyrring
Avatar billede label Nybegynder
29. oktober 2002 - 11:09 #3
Det kommer lidt an på...

Hva rip bruger du?

Mvh
Frank
Avatar billede thyrring Nybegynder
29. oktober 2002 - 23:10 #4
Der er flere. TexTiler, TexPrint, PosterPrint og PosterShop.
Det er til digitat tekstil tryk.
Der findes vist en plugin til photoshop på mac, der kan hente en ICC ud, jeg søger noget lignende til PC

(",)
Thyrring
Avatar billede label Nybegynder
30. oktober 2002 - 18:13 #5
Ok, jeg kende Onyx PosterShop (Sælger og supportere det).

Var det ikke bedre at få lavet en kalibering til printeren, og så bare bede PosterShop om at "unlade" at bruge billedets ICC-profil?

Hva printer bruger du? NovaJet?
Avatar billede label Nybegynder
12. december 2002 - 14:35 #6
Er du der endnu?
Avatar billede thyrring Nybegynder
15. august 2006 - 12:02 #7
Undskyld... Mit fraværd i næsten 4 år, blev meget syg på det tidspunkt (salmunella), da jeg kom tilbage var problemet "løst" da vi ikke arbejder med tekstil print mere!