Avatar billede ptholm Nybegynder
22. oktober 2002 - 13:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

gratis/billig hosting af website?

Hej

Jeg har brug for et lille site, som kun skal fungere som visitkort, og det skal ikke kunne noget fancy. Jeg får dog et webbureau til at designe det, så der kommer en smule grafiske effekter på. Er der nogen der kender et sted, hvor sådan et er frit tilgængeligt?
Avatar billede jefa Nybegynder
22. oktober 2002 - 13:31 #1
Avatar billede punqtured Nybegynder
24. oktober 2002 - 10:59 #2
Der findes et hav af gratis webhosting-steder rundt omkring på nettet. Hvis siden - som du skriver - kun er et visit-kort og ikke kræver diverse funktionaliteter såsom ASP, PHP, MySQL eller andre særlige ting, men bare ganske gemen html, så er der en bred vifte af udbydere. Jeg har fundet en liste frem til dig, så du i ro og mag, kan finde den gratis udbyder, der kan matche dine behov. Der er nemlig lidt forskel på om de tilbyder mail-service, hosting af eget domænenavn osv.

Men smut forbi : http://www.free-webhosting.info/
og se om ikke der skulle være en af dem du kan bruge.
Avatar billede ptholm Nybegynder
24. oktober 2002 - 11:07 #3
Mange tak - gode henvisninger. Jeg er lidt doven, så jeg lader spørgsmålet stå lidt åbent endnu, hvis der er een, der tilfældigvis kan anbefale et bestemt af de mange steder...:-)
Avatar billede punqtured Nybegynder
24. oktober 2002 - 11:31 #4
Så er du lige nødt til at beskrive lidt nærmere hvad du specifikt har behov for.
Skal de have deres eget domænenavn?
Skal der håndteres mail til dem?
Skal der være funktionalitet på siden? (scripts osv)
Hvor meget plads har du behov for?
Det er lidt ligesom at gå til en gartner og bede om en blomst :-)
Avatar billede ptholm Nybegynder
24. oktober 2002 - 12:15 #5
enig og begyndte alligevel selv, og besluttede mig for 1go.dk (fundet via jefa's link), som virker udmærket i kombination med min speednames hosting. tak for input
Avatar billede ptholm Nybegynder
24. oktober 2002 - 12:17 #6
kom til at give jefa alle pointene kan jeg se. på startfirma kan man dele op. vil også gerne give dig nogle, pungtured, how do i do that?