Avatar billede martinfjensen Nybegynder
22. oktober 2002 - 11:19 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Banner nørd søges!!!

Kan du hjælpe mig med at lave et banner??? Jeg har et logo, men har ikke den fornødne ekspertise til at lave dette!!!
Avatar billede martinfjensen Nybegynder
22. oktober 2002 - 11:36 #1
Banneret skal indeholde logoet på følgende adresse: http://webcentralen.net/logo.htm
Farverne skal gerne være de samme!-)
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2002 - 12:24 #2
Jeg kan godt se på det, men skal de 2 blinkende telefoner indsættes istedet for de to der er i banneret eller hvordan vil du have det?
Avatar billede martinfjensen Nybegynder
22. oktober 2002 - 12:27 #3
Tak for din hurtige respons! Prøv at lav noget du synes er fedt! Så kigger ví på det!!
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2002 - 12:43 #4
Har du en mail jeg kan sende resultatet til når jeg har det, for jeg har ikke mulighed for at ligge det på nettet.
Avatar billede martinfjensen Nybegynder
22. oktober 2002 - 12:45 #5
Det har jeg da! Det er martinfjensen@sa-net.dk
Tusind tak for hjælpen!! Jeg kan ikke selv lave sådan noget!!
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2002 - 13:02 #6
Har du den font du har brugt til teksten, jeg troede jeg havde den, men har ikke en der ligger tæt nok op af, så hvis du har mulighed for at sende den til mig eller lign.
Avatar billede martinfjensen Nybegynder
22. oktober 2002 - 13:10 #7
Jeg finder den lige!! Er du på MSN messenger???
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2002 - 13:10 #8
Nej men hvis du kan sende den til osj@dbs.dk ville det være fedt
Avatar billede martinfjensen Nybegynder
22. oktober 2002 - 13:27 #9
Kan desværre ikke finde font du spørger efter, sorry! Men du har frie tøjler til at lave hvad du lyster!!! Banneret vil blive brugt!
Avatar billede cdc Novice
22. oktober 2002 - 13:28 #10
Husk at banneret skal vises her på E, for ikke at bryde ekspertens regler.

/cdc
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2002 - 13:37 #11
Jep, jeg finder lige ud af at vise dem når jeg har mulighed for at ligge dem op på nettet.
Avatar billede cdc Novice
22. oktober 2002 - 13:41 #12
ellers er det jo lidt svært for os andre at konkurrere
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2002 - 14:35 #13
Banneret jeg har lavet kan ses her:
device.dk/test/banner.gif