Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2002 - 10:18 Der er 17 kommentarer og
3 løsninger

Robinson 2002

hvem syntes i er den værdige vinder af dette års robinson

personligt holder jeg med biker jens
Avatar billede skwat Praktikant
22. oktober 2002 - 10:19 #1
Thomas Mygin
Avatar billede signout Nybegynder
22. oktober 2002 - 10:19 #2
Der er ingen vindere i Robinson. De er alle sammen tabere.
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2002 - 12:26 #3
Det er aftalt spil!
Avatar billede styled.dk Nybegynder
22. oktober 2002 - 14:19 #4
har ikke set et eneste afsnit men biker jens holder !
Avatar billede mindfields Nybegynder
22. oktober 2002 - 14:21 #5
hehe er sq mere på Kløcker, eller BIker drengen
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
22. oktober 2002 - 14:55 #6
Helt klart Biker Jens
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. oktober 2002 - 15:15 #7
Den eneste jeg ikke synes er en 100% tåbe er Victorine... selvom hun også kommer deropad. Jeg ville græde snot i stænger, hvis jeg skulle overhænde en million kroner, til én af de medieliderlige klaphatte.

Kløcker: ikke den værste i flokken. Den lille dreng, der føler sig åh så dårligt behandlet. Kunne rigtig godt tænke sig at være Sonny, når han bliver stor.

Birger: Både hans frisure og hans verbale kundskaber får mig til at tænke på en oppustet badebold. En latterlig medløber, uden egne meninger.

Christina: Den lille ligegyldige gås... men bare man smiler sødt, går det jo nok. Eller... det SKAL det jo gøre, når man nu engang ikke kan noget som helst andet.

Hjerl: HURRA FOR HÅRTRANSPLANTATIONER!. Gutten minder mig om min barndoms Action Men... bare i en bizar gammel version. Største forskel er, at ham her kan bøjes i alle leddene.

Ørum: Ehm... hvem?

jens: Storskrydende narhat. Han vil så gerne være sej... Desværre virker hans "biker-manerer" latterligt påtagede. Den ene dag giver han den som foredragsholder for erhvervsfolk, og den næste dag nikker han skaller på den lokale bodega... ehm... i hvert fald ifølge ham selv...

Lone: Se Christina.

Sonny: Den mest arrogante og utiltalende blærerøv jeg længe har oplevet. Mange jyder vil nok se ham som en karikatur af den storskrydende københavnerdreng. Dette er en hån, selv mod københavnerne ;)

Tina: Egentlig en sej tøs. Desværre er hun bare så utiltalende at det er til at brække sig over. Hver gang hun åbner kæften, er jeg nødt til at skrue ned for volumen.

Victorine: Har lidt for let til brok... der skal ikke meget til, før hun bitcher... Men derudover mener jeg hun er den eneste der ikke direkte giver mig kvalme...

well... og ALLIGEVEL sidder jeg sgu foran skærmen, hver mandag kl. 20.00... og jeg FATTER det ikke ;)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
22. oktober 2002 - 15:19 #8
Man kan mene om Sonny hvad man vil - men han er nu alligevel min favorit :)
De andre er sq' for vattede og tør ikke sige deres virkelige mening.
Avatar billede beldring Nybegynder
22. oktober 2002 - 15:37 #9
Det tør Sonny da heller ikke uden han har Dan i rykken!!! ... jeg giver Nanoq ret!
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
22. oktober 2002 - 15:45 #10
Så så du vist ikke gårsdagens program
Avatar billede michael-k Nybegynder
22. oktober 2002 - 15:51 #11
hmmm syntes det er underligt at vurdere nogle personer når man ikke kender dem.  Er det ikke en time hver udsendelse er ?    og en udsendelse strækker sig over 2-3 dage vel.
Det vil være det samme som at skulle vurdere mig hver gang jeg går i byen og er pisse stiv og skaber mig som en idiot :)

Men nu har vi jo kun det at gå efter så lad os prøve aligevel.

Sonny alle elsker at hade, men kan nu godt lide ham aligevel. Han siger sin mening, åbner kortene over for de andre. Han vil gå efter den million med alle knep og det er vel meget fint det er et spil ik ?  Spørger du en fodbold spiller om han vil hakke en modspiller ned hvis han eller vil være fri for mål og score i sidste menu i VM finalen  ville 99,9 % af dem nok gøre det. den sidste 0.01 % er mette typen der ikke ville :)

biker Jens  blev lidt vild med ham inden robinson da jeg har fået en masse historier fra en kammerat der er sammen med ham i en eller anden russsisk gammel stat jeg ikke kan udtale som soldat. Men må indrømme jeg har tabt en del for ham. Men han spiller jo også spillet og holder med sit hold eller ved han jo lige som os andre at han ikke holder i længden.

Birger  hmmm en hånd mod det danske forsvar  hvad kan den mad ?

Viktorine  var vild med hende i starten  men er du gal hun fyrer mundlort af.

Tina  kan ikke fordrage hende, hun er den mest falske kvinde jeg har set længe.

Kløcker  tjo han er meget fed, men kan ikke helt finde ud af ham, men alt i alt er han nok lige så falsk som de fleste andre.

Det var så dem jeg kunne komme i tanke om der måske kunne gå hen og vinde en million.  Men den mest værdige er helt klart sonny.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
22. oktober 2002 - 15:53 #12
Overordnet enig.
Avatar billede michael-k Nybegynder
22. oktober 2002 - 15:56 #13
shit der er en del stavefejl  retter i lige selv ik ;)
Avatar billede beldring Nybegynder
22. oktober 2002 - 16:00 #14
michael-k>>>
Det er jo som man ser Robinson! ... i bund og grund er det vel meningen at alle knep gælder, men den eneste rigtige etiske vinder er Mette!
Avatar billede michael-k Nybegynder
22. oktober 2002 - 16:03 #15
Jo er klart enig i at mette er den mest værdige. Men også kun fordi hun er så ærlig, ren og sød. Tror det er det vi alle gerne vil være men den går ikke i denne verden for de fleste. Men så det jo dejligt at se sådan en som mette som vi kan sidde og kigge på på tv :)
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
22. oktober 2002 - 16:25 #16
robinson sux !! den eneste grund til de laver det i år er pga. det ik skal ænde i en kæmpe fiasko.. det kommer heller ikke mere...
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
22. oktober 2002 - 17:35 #17
Styled.dk>> Yeah - Biker Jens styrer øen! Han ska' nok cruise sin million hjem!
22. oktober 2002 - 22:37 #18
Åh ja det virker som der er nogle stykke producenter som styrer slagets gang, og det er jo det vi kan lide :).

Biker Jens ja ham vil jeg nok sætte mine penge på.

/Casper
22. oktober 2002 - 22:39 #19
stykke = stygge
Avatar billede scones Nybegynder
24. oktober 2002 - 15:54 #20
Sunny keder mig for vildt...idiot