Avatar billede justdoit Nybegynder
21. oktober 2002 - 23:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Laaannngggsssoommm localhost ??

Jeg sidder med en winXP maskine der køre på IIS.

Jeg er ved at lave nogle sider i asp og jeg bruger en MySQL database!

Men når jeg skal se hvad jeg har lavet i localhost, så går det sindsygt langsomt med at komme frem. Computeren står og arbejder helt vildt, selvom det er en lille database - HVORFOR ???
Avatar billede holeinthewall Nybegynder
21. oktober 2002 - 23:42 #1
Hvordan ser dit script ud?
Avatar billede justdoit Nybegynder
21. oktober 2002 - 23:43 #2
Lige for at sætte det i perspektiv, så snakker vi ca. 1 min. for at hente en lille side!!
Avatar billede justdoit Nybegynder
21. oktober 2002 - 23:44 #3
Hvad mener du med hvordan min script ser ud?? Hele sitet?
Avatar billede holeinthewall Nybegynder
21. oktober 2002 - 23:52 #4
Ja, eller bare den kode som der skal afvikles!
Hvis computeren arbejder så kan det være fordi at der er en fejt i din kode.

Sikket en løkke du har skrevet forkert.

Men hvis jeg var dig ville jeg begynde at lære PHP i stedet :)
Avatar billede justdoit Nybegynder
22. oktober 2002 - 11:39 #5
PHP - nej ellers tak :)
Avatar billede justdoit Nybegynder
22. oktober 2002 - 11:42 #6
Men det gælder på alle siderne hvor der er database, at siden er langsome. Lille db = fx. 15 sek og lidt større db = fx 30 sek osv, det er da underligt! Når db'en begynder at blive lidt større, så begynder den at skrive server timeout, da det tager for lang tid!!!!!
Avatar billede justdoit Nybegynder
22. oktober 2002 - 12:36 #7
luk