Avatar billede bacardil Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:25 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Hjælp!! Burger-banden i fare

Så kunne man nemt tro at burger-banden er i fare efter at Jørgen er blivet den nye på tronen..

Hør mere i næste uge ;o)
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2002 - 21:26 #1
Ah helt ærlig...rigtige mænd ser ikke Robinson...Bvadr....
Avatar billede martin.hp Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:27 #2
Yep, men hvem slår på Gong Gongen i næste uge ?
21. oktober 2002 - 21:27 #3
Jens bliver forhåbentlig vinder!
Avatar billede disky Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:27 #4
robin hvad for noget ?
Avatar billede nameless Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:28 #5
Jens skal vinde ;D
Avatar billede henrik-henrik Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:28 #6
JAAAAAAAAAA!!!!!!!!  al magt til BIKER JENS han er gud.
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:28 #7
el_barto> *lol* Ser gerne de deltagere dumme sig gang på gang :o)  Men respekt for at du ikke ser det, men alligevel ved at han er kommet op på tronen..
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2002 - 21:31 #8
Øh...jeg ved først at han er kommet på tronen (hvad det så er) fordi du skriver det.

Desværre er det svært at undgå at se på min lokale kioskmands spisesedler når jeg handler hos ham :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:34 #9
el_barto> Den med "kioskmands spisesedler" tror jeg også jeg vil bruge fremover *gg*
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:35 #10
Sonny slår nok på Gong-gongen i næste uge og så bliver det en spændende kamp mellem Sonny og Kløcker, men Kløcker vinder ;)
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:36 #11
Birger styrer!!!!
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:37 #12
taager-kongen> Det er da ikke første April
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
21. oktober 2002 - 21:38 #13
kæft mand.. tænk sig robinson-sygdommen har bredt sig til eksperten.
21. oktober 2002 - 21:40 #14
ja det er populært at hadde reality TV...
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:41 #15
Ja, men det er nemt at sige "addd robinson".. Bare sjovt at mange steder så står tv´et alligevel på tv3 mandag aften, men det er bare et tilfælde..
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:42 #16
så i ikke da han svinte hende pigen til for nogen uger sinden...
dammm det var sjovt...
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:43 #17
altså birger..
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:43 #18
Det kan simpelthen ikke lade sig gøre at hade Robinson. Folk der ikke ser det ved slet ikke hvor meget de går glip af og de oplever aldrig Tina gøre sig totalt til grin gang på gang - det er for sjovt :D
Avatar billede resten Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:44 #19
hehe :)
Jeg er sku også bidt af det lort "grrrrr"
Avatar billede henrik-henrik Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:50 #20
tjaa jeg har set et par afsnitog jeg syntes at det eneste sjove ved det er at jens har de der total fede udtryk, som da dusino mesteren kom over med en kylling, så sagde jens "jeg køber krafedme for 400kr. dusino når jeg kommer hjem", mig og en kammerat lå flade af grin.
Al magt til BIKER JENS!!!!!!
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. november 2002 - 22:51 #21
lukker :o)