Avatar billede begere Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

...Hjælp...... jeg vender på hovedet!!!!! I netmeeting!!!

..oki her kommer smøren så!!! Har lige fået et nyt webcam, et labtec!!! fik det endeligt installeret og plugget i!!! startede med at bruge yahoos messinger og det gav intet problem... men når jeg bruger neetmeeting ser dem jeg snakker med mig på hovedet!!! dybt underligt !!! for når jeg ser mit eget billede vender det rigtigt!!! bruger den netmeeting følger med win xp pro!!! og fatter ikke en meter ... kan jo ikke være et driver problem når det funker ordentligt i yahoo!!! eller hvad???
Avatar billede supernewbie Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:23 #1
Prøv at geninstallerer...
Er det alle brugere den gør det ved??
Avatar billede nameless Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:35 #2
Har selv. Netmeeting - og har selv problemer med det (Har Xp pro.) Jeg kan ikke forklare hvorfor den gør sådan men Brug Paltalk istædet for det er meget bedre ;D http://www.paltalk.com
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:37 #3
der er en engelsk Netmeeting in XP forum
http://www.nll.co.uk/netmeeting/support/index.html
Avatar billede begere Nybegynder
22. oktober 2002 - 16:12 #4
Ja er alle brugere den gør det ved!
Avatar billede begere Nybegynder
28. november 2002 - 22:30 #5
lukker spmet pga. manglende indlæg
Avatar billede begere Nybegynder
28. november 2002 - 22:31 #6
lukker spmet pga. manglende indlæg