Avatar billede martin.hp Nybegynder
21. oktober 2002 - 19:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Java Chat ?

Hej er det muligt at lave en Java chat. ?

eller er det nogen der ved, hvor man evt kan downloade en chat, som man kan smide på ens hjemmeside.

Det eneste som er meget vitigt, er at det kun er dem fra ens side som har adgang til det...
Avatar billede cybermazedk Nybegynder
21. oktober 2002 - 19:26 #1
En Java-chat er naturligvis mulig. Det er i bund og grund en simpel server-klient løsning.

Der er garanteret nogen der har lavet noget sådan før. Men aner ikke hvor du kan finde det. Søg evt. på www.google.com eller lign.
Avatar billede magoo20000 Nybegynder
22. oktober 2002 - 18:04 #2
Jeg har lavet en Java RMI chat, som stand alone applikation, men du kan da få koden og lege lidt med den og derved lave den om til en Java Applet?
Avatar billede martin.hp Nybegynder
01. december 2002 - 15:00 #3
l