Avatar billede hein Nybegynder
02. oktober 2000 - 10:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvad er en TAGWALL?

Tjen 15 hurtige
Avatar billede skott Nybegynder
02. oktober 2000 - 10:14 #1
Det er vel en mur hvor der er malet grafitti tags på!!
Avatar billede powell Nybegynder
02. oktober 2000 - 10:14 #2
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. oktober 2000 - 10:16 #3
Det er et sted hvor folk/brugere kan sætte en besked ind..

Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. oktober 2000 - 10:17 #4
En gæstebog ?  Samme funktionalitet.
Avatar billede medusa Nybegynder
02. oktober 2000 - 10:26 #5
Var det ikke en ide hvis Eksperten oprettede en ordbog, hvor man kunne finde ord man ikke kender (fordi man ikke er nørdet nok) :-)
Avatar billede hein Nybegynder
02. oktober 2000 - 10:28 #6
Så blev det opklaret
Jeg ville gerne give point\'ene til bacardil eller erikjacobsen men de har kommenteret og ikke svaret. Vil i ha dem så lav et svar.
Avatar billede hein Nybegynder
02. oktober 2000 - 10:29 #7
Jow medusa det var en god idé
Avatar billede hobbez Nybegynder
02. oktober 2000 - 11:26 #8
Jeg kan godt se sammenligningen mellem en Tagwall og en Gæstebog er relevant, men der er en væsentlig forskel i mine øjne:

En Gæstebog er et sted den besøgende kan lægge en hilsen til den person der står bag webstedet.

En Tagwall er i højere grad et sted hvor besøgende kan lægge beskeder til andre besøgende, måske starte en diskussion osv.

/Rob
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. oktober 2000 - 11:35 #9
Gæstebøger kan normalt også ses af andre. Næste skridt er et decideret forum
med emner, indlæg og tråde.