Avatar billede plysser Nybegynder
21. oktober 2002 - 14:35 Der er 6 kommentarer

Idéer...

Hej

Er der nogen der har nogle idéer til, hvad man kunne sælge gennem en hjemmeside - altså og tjene penge på det?!
Avatar billede mmbbpp Nybegynder
21. oktober 2002 - 14:40 #1
Tøj, softguns, tilbehør til softguns og sådan, tro mig der er et market.
Martin
Avatar billede plysser Nybegynder
21. oktober 2002 - 14:42 #2
Hvad siger I til salg af DVD'er synes I ikke også at det er et marked?! (Selvfølgelig billigere end i forretningerne)
Avatar billede mmbbpp Nybegynder
21. oktober 2002 - 14:48 #3
Helt klart, det kan du tjene pange på især hvis de er billige!
Du kan jo kobinere det med lidt cd salg
Avatar billede plysser Nybegynder
21. oktober 2002 - 15:04 #4
Var det noget du kunne tænke dig at invistere i, hvis jeg lavede en sådan hjemmeside...
Avatar billede koon Nybegynder
22. oktober 2002 - 01:40 #5
plysser >> Muligvis, men jeg tror lige du skal have en lidt mere detaljeret forretningsplan.
Avatar billede michael-k Nybegynder
22. oktober 2002 - 01:45 #6
tror hvis man skal lave en forretning skal man sku brænde for det.
Hjælper jo ikke at man bare skal starte noget op for at tjene noget. Du starter jo heller ikke en cafe bare for at starte noget op og tjene nogle penge.
Så du skal måske kigge på hvad det er du intressere dig for. Og så overveje nogle af de ting.
Men er du lige glad og bare vil tjene tror jeg der er et marked i sex redskaber, så som dildoer, lolitadukker og hvad der ellers findes indenfor det, da mange nok ikke lige går ind i en normal butik for at købe sådan nogle ting incl. mig selv ;)
Men det kan så være der er for mange om budet på nettet  kan jeg så ikke sige :)