Avatar billede blood Nybegynder
02. oktober 2000 - 00:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dynmatisk ip

jeg har en internet forbinnelse med skiftene ip så jeg har brug for en Dynmatisk (tror jeg der heder)

det er fordi jeg har en webserver på min pc som man skal kunde få adgang til udefra men som sagt har jeg skiftene på min forbinnelse så for at komme ind på min pc skal man bruge en ny ip adr. hver gang min pc bliver genstartet så derfor leder jeg efter et sted hvor jeg får en adr. (eks. mitnavn.dyndns.com)
som autmatisk opdertere ved at køre et program

meg ved godt der findes mange hvor man skal opdertere via deres side (dem kan jeg ox bruge)
med det skal helst være et hvor jeg bruger et program

og det skal være GRATIS *s*

skriv hvis i er forviret!!!!
Avatar billede gozar Nybegynder
02. oktober 2000 - 00:28 #1
Det du har brug for er en statisk ip. Det er der ikke meget at gøre ved. Du kan istædet for få en dns, ala blood.bah.blah hvor blah er de dele jeg ikke han huske ;-) men det er ikke gratis. Men kan du så ikke istædet for finde en ip poster som poster din ipadresse til en hjemmeside hver gang du er online.

Der er et par stykker her!
http://download.cnet.com/downloads/1,10150,0-10000-103-0-1-7,00.html?tag=st%2Edl%2E10004%2Esbsr&qt=ip+poster&cn=&ca=10000
Avatar billede gozar Nybegynder
02. oktober 2000 - 00:36 #2
Her skulde være et freeware/demo Cnet skriver bekke dele om programmet

http://download.cnet.com/downloads/0-10071-100-2482710.html?tag=st.dl.10000_103_2.lst.td_2482710
Avatar billede blood Nybegynder
02. oktober 2000 - 00:47 #3
gozar

Tak skal du ha!!!!
Avatar billede gozar Nybegynder
02. oktober 2000 - 00:48 #4
No Problemo
Avatar billede henrikje Nybegynder
19. oktober 2000 - 10:23 #5
Der et program der hedder dynip client hvor du kan få en prøve periode på 30 dage et kanont program, du kan finde det på www.download.com eller www.tucows.com sammen med stort set alt shareware/freeware