Avatar billede martingreen Nybegynder
21. oktober 2002 - 12:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

afspille to videoklip efter hinanden

Hvis man har to klip man gerne vil sammensætte så man kan se dem lige efter hinanden uden at vælge dem manuelt.

dvs. man ser et videoklip f.eks i Realplayer og når man har set den ene klip skifter den selv til det andet uden at man skal røre en finger.

Kan man ikke lave en film der fortæller at efter klip1 skal klip2 starte??

Ved godt der er lidt dårligt forklaret, men håber I kan finde ud af det.
Avatar billede martingreen Nybegynder
21. oktober 2002 - 12:15 #1
Måske v.h.a. en dat fil!!! ved ikke, har bare hørt det et eller  andet sted.
Avatar billede krukken Juniormester
21. oktober 2002 - 12:16 #2
Ja, du kan indsætte dem i en playlist! Du kan bruge radlight til det! Kan doenloades på www.download.com
Avatar billede martingreen Nybegynder
21. oktober 2002 - 12:34 #3
Okey prøver lige at downloade det.. øjeblik
Avatar billede krukken Juniormester
21. oktober 2002 - 12:36 #4
Når du har installeret det, kan du høreklikke på selve "agragatet"  og klikke på playlist! Også trykker du på + for at tilføje filer!
Avatar billede hermandsen Juniormester
21. oktober 2002 - 21:03 #5
Hent BSPlayer, den klare det hele pisse nemt!!!
http://www.divx-digest.com/software/bs_play.html