Avatar billede aligator Nybegynder
01. oktober 2000 - 23:45 Der er 10 kommentarer

kig lige her

se her :
http://www.eksperten.dk/spm/27159

er det ikke forkert ikke at give os points han beder om nogen navne og vi kommer med nogen så siger han at han ikke kan bruge dem, men vi er jo kommet med nogen og det var den han spurgte efter .
Skal vi så ikke have de points eller hvad ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. oktober 2000 - 23:48 #1
I skal ikke havde point, da i ikke kan bevise, at han benytter jeres forslag.

Ulempen er dog, at man mister lysten til, at besvare andre af hans spørgsmål.
Avatar billede mpj Nybegynder
01. oktober 2000 - 23:49 #2
Altså hvis han ikke har fået løst sit problem burde han beskrive hvad han leder efter noget bedere!
Men hvis han stadig væk ikke har må han vist tage sine point tilbage...
Men hvis han var en gentleman havde han da givet jer de 15 point for ulejligheden!

MPJ
Avatar billede aligator Nybegynder
01. oktober 2000 - 23:51 #3
ja, jeg synes sgu godt han kunne ryste op med de 15 points det var sgu ikke så mange så han ville gå neden om og hjem.
Avatar billede handmade Nybegynder
01. oktober 2000 - 23:51 #4
Enig med bacardil.
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. oktober 2000 - 23:52 #5
*ss*

Du kunne oxo ryste op med lidt for ulejligheden ;o)

Avatar billede gozar Nybegynder
01. oktober 2000 - 23:54 #6
Vil det ikke være ireterende hvis du stod i samme situretion, og skulde bruge et navn. Men syntes ikke det er noget af de navne der er postet, du kan bruge til noget. Men du blev tvunget til at acceptere aligevel??
Hvis personen så går hen og bruger det aligevel er det noget helt andet!

Men jeg vil nu sige at det spm ikke stod særlig længe åben. Kunde godt havde stået en uge til. Det er sikkert ikke alle der abonnere på den kalgori, som har set spm\'et
Avatar billede blazer Nybegynder
02. oktober 2000 - 00:08 #7
Alligator....ingen af de navne der er nævnt syntes jeg lyder seje.... du gjorde et ihærdigt forsøg, emn der var ikek nogen der er seje, jeg ved godt at sej er et relativt begreb.... men ok...

blazer.dk - blazer er engelsk for sweater og min hp har ikek en skid med tøj at gøre

chatzoom.dk ok fedt navn, men hp´en er som nævnt før ikke kun en chat

zapzoom- det lyder bare dumt!
oxo zoomzap
zz.dk og zc.dk er for svære at huske... hvis du går så skide meget op i de points kan du da få dem og stikek dem et vist sted hen.... det er jo kun 15! men det vilel jo være uretfærdigt hvis jeg gav dig dem i forhold til 8800 og omvendt.. og 7 points er jo direkte latterligt!!!!
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. oktober 2000 - 00:12 #8
1. tror ikke 8800  har så meget at bruge de point til *S*

2. blazer kunne da godt være et alternativ til J&J *S*

3. zz.dk/zc.dk er da ikke så være at huske..  Zyberzhatter *S*
Avatar billede blazer Nybegynder
02. oktober 2000 - 00:13 #9
Angående beskyldningerne for at jeg ikek er en \"gentleman\" refererer jeg til :\"http://www.eksperten.dk/spm/27076\"

og
http://www.eksperten.dk/spm/27062

hvor at jeg fik det til at virke helt uden hans hjælp... men gav ham points alligevel for at forsøge!!!!!!
Avatar billede teknik Juniormester
02. oktober 2000 - 01:13 #10
Jeps det er nærigt...Hvorimod du åbenbart selv er en rigtig point frådser....Ikk\' ;-))