Avatar billede forgotten Nybegynder
20. oktober 2002 - 14:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Download problemer

Hej.

Jeg har lige installeret Windows 2000 på min maskine, men nu har jeg store problemer med at downloade. Hvis jeg forsøger at hende f.eks. drivers og andet, så stopper den efter lidt tid (5sek - 10 min), men der er ikke noget der rigtigt fryser. Selve downloaden stopper bare, så jeg kan stadig lukke vinduet osv. Hvorfor? Dette skete EFTER jeg installerede windows 2000 på mit nye RAID.
Avatar billede riversen Nybegynder
20. oktober 2002 - 14:31 #1
har du installeret de nyeste netkort drivere (hvis altså du bruger lan til inet)
Avatar billede forgotten Nybegynder
20. oktober 2002 - 14:34 #2
Nej, jeg bruger driverene som windows selv har. Desuden kørte jeg windows2000 før, og der havde jeg ikke det problem. Ved du hvor jeg kan finde drivers til Realtek 8139 netkortet?
Avatar billede hundevennen Nybegynder
20. oktober 2002 - 14:36 #3
Avatar billede hundevennen Nybegynder
20. oktober 2002 - 14:38 #4
Avatar billede forgotten Nybegynder
20. oktober 2002 - 18:02 #5
Nu har jeg prøvet en ny driver - Det hjælper ikke. Hvad kan jeg gøre nu?
Avatar billede forgotten Nybegynder
20. oktober 2002 - 19:52 #6
hmmm - Jeg har lige forsøgt at hente noget fra min fars computer over netværk - der fryser mappen! Kan det være mit netkort der er fucked? Det virkede fint før, så jeg undrer mig over hvordan det kan være.
Avatar billede forgotten Nybegynder
09. november 2002 - 18:53 #7
Det her bliver vist ikke til noget... Jeg lukker.