Avatar billede tgf Nybegynder
19. oktober 2002 - 22:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Køb ny brænder med CAV eller Zone-CLV

hej.
jeg er ved at anskaffe ny brændr, men er støt ind i et par begreber som jeg ikke kan hitte ud af. jeg har bestemt mig for Lite On LTR-48125s (48xR og 12XRW) men den brænder med CAV mode hvor tidligere modeller brænder med zone-CLV og jeg ved ikke om det har noget at sige mht brændingen, er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af om det er noget man skal tage hensyn til eller det er ligegyldigt om der CAV eller CLV!!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
19. oktober 2002 - 22:50 #1
luk dette spm, tak ;o)
lav et svar og accepter det

du må IKKE oprette 2 ens spm
http://www.eksperten.dk/spm/272503

Læs reglerne et par gange (jeg kan se du er ny her)
http://www.eksperten.dk/regler.phtml
§ 2.1.11
"oprette samme spørgsmål flere gange"
Avatar billede tgf Nybegynder
19. oktober 2002 - 23:02 #2
ups, jeg er ny bruger så det må jeg indrømme at jeg ikke lige havde lagt mærke til. men selvfølgelig lukker jeg da ?et.