Avatar billede frosen_death Nybegynder
19. oktober 2002 - 18:51 Der er 14 kommentarer

SÆT min computer ordenlig op!!!

Jeg har en Pentium 4 1600 GHz med 256 MB DDR  Med Geforce 4 128 MB  !!!

Men jeg synes ikke at den udrer det som den skal eller som jeg troede den gjorde!!! hvad kan der være i galt???
19. oktober 2002 - 18:53 #1
udrer ?
Avatar billede nstenberg Nybegynder
19. oktober 2002 - 18:56 #2
For store forventninger?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. oktober 2002 - 19:03 #3
nstenberg >> For store forventninger? da ik til en p4, jeg ville højst forvente at den kan starte, måske enda at den kan køre win3.1 :)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. oktober 2002 - 19:05 #4
hvilket styresystem kører du med??
Hvad siger en 3dmark test?
xzxzxz >> tror der står yder :)
Avatar billede php3star Nybegynder
19. oktober 2002 - 19:08 #5
hvist du loerer paa et Chaintech Board...
saa evd jeg havd dr er galt...!

Kan fortaelle mange sjove historier om hvordan en Computer kan faa taesk
fordi den sidder med et Chaintech board! :)
Avatar billede nstenberg Nybegynder
19. oktober 2002 - 19:09 #6
"For store forventninger" er vel et ganske godt bud på at den ikke yder som forventet -- det hele er jo subjektivt.
Vi ved jo ikke om han snakker om ydelse i forhold til et spil eller måske i relation til rendering af store 3d-billeder.
Avatar billede php3star Nybegynder
19. oktober 2002 - 19:10 #7
puh fuck jeg har lavet mange fejl.... hmm maaske fordi mit tastatur ikke virker mere som det skal.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. oktober 2002 - 19:11 #8
har du evt overvejet en lille detalje at udover du har valgt en langsom cpu at du måske har andre enheder der sløver dit system, som fx din harddisk? kører du på et nyt kabel der understøtter ata 133, eller er din hdd generelt langsom etc etc..
Avatar billede eflow Nybegynder
19. oktober 2002 - 19:40 #9
php3star=frosen_death ?
Avatar billede yasw Nybegynder
19. oktober 2002 - 19:56 #10
Prøvet at installere et OS på den ? :-P
Avatar billede frosen_death Nybegynder
19. oktober 2002 - 21:20 #11
sådan at den yder bedre
Avatar billede php3star Nybegynder
19. oktober 2002 - 21:58 #12
php3star ikke = frosen_death ...
Avatar billede eflow Nybegynder
19. oktober 2002 - 23:06 #13
doooh, havde ikke set du havde skrevet en kommentar før, troede du skrev "du" havde stavefejl i selve spørgsmålet, undskyld....
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. oktober 2002 - 23:39 #14
php3star != frosen_death
!!!!det kan jeg så stå inde for!!!