Avatar billede netserver Nybegynder
19. oktober 2002 - 16:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Online tid

Hejsa jeg har fundet en Chat som jeg godt kunne tænke noget online tid til der er godt nok en online tids tæller men den Nulstiller hver gang man logger af det skal den stoppe med + jeg godt kunne tænke mig noget Credit System så man får en Enhed hvert 10ende Minut

Her er chatten som i kan hente

http://www.chattown.dk/rachid/MiniChat3-11.zip
Avatar billede danielks Nybegynder
19. oktober 2002 - 17:47 #1
det vil kræve at du har din egen server... eller får en GOD aftale med en der har :)
Avatar billede netserver Nybegynder
19. oktober 2002 - 19:53 #2
Hvorfor kræver det så en god server har en anden chat med online tid osv men kan ikke pille det ud af den.....
Avatar billede dj_darkzone Nybegynder
20. oktober 2002 - 19:35 #3
kan j få den chat du har?
Avatar billede netserver Nybegynder
21. oktober 2002 - 15:27 #4
Ja bare hent den der er godt nok kommen en ny www.chattown.dk/rachid/MiniChat3-14.zip
Avatar billede the_legend Nybegynder
21. oktober 2002 - 16:08 #5
ser med!
Avatar billede supernewbie Nybegynder
21. oktober 2002 - 18:11 #6
er d det chat med online tid og point?
Avatar billede sophus.00 Nybegynder
02. december 2002 - 14:12 #7
hmm...i tænker ikke på andet en chats med point....Men hvorfor er det lige han skal have en god aftale med en der har en server eller have sin egen ???
Avatar billede lrd Nybegynder
31. maj 2003 - 11:17 #8
Avatar billede netserver Nybegynder
31. maj 2003 - 11:28 #9
h