Avatar billede gsimo Nybegynder
19. oktober 2002 - 15:25 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Banner remover til ICQ

Hvor finder jeg en banner remover til icq 2002a ?
Avatar billede werd Nybegynder
19. oktober 2002 - 15:42 #1
det er ulovligt! - der står i de betingelser du accepterer nå du installerer ICQ at du ikke må ændre i programmet!!
Avatar billede gsimo Nybegynder
19. oktober 2002 - 16:11 #2
Men man må godt hente icq+ ned og lave nye skins .. er vil også en form for ændringer
Avatar billede swasper Nybegynder
19. oktober 2002 - 16:16 #3
Hvorfor ikke bare bruge Trillian i stedet, så er du fri for al det reklame pis!

www.trillian.cc
Avatar billede gsimo Nybegynder
19. oktober 2002 - 16:18 #4
Fordi jeg ikke kan lig det program ... Altid problemer når man skal overføre ting osv ...
Og så er jeg ikke nødvendigvis online på både msn og icq på engang ...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. oktober 2002 - 16:19 #5
Jeg har engang fundet en banner remover til icq 2002a, men den ødelagde min icq, så der var mange af funktionerne der ikke længere virkede, så jeg kan kun råde dig til at leve med det
Avatar billede gsimo Nybegynder
19. oktober 2002 - 16:26 #6
Har haft en før som virkede fint, men kan ikke lige huske hvor den blev af.

Er jo ikke være end at jeg kan re-ins icq hvis det går helt galt
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. oktober 2002 - 16:30 #7
Det burde ikke at være så svært. Prøv f.eks. at skrive ( "banner remover" +icq ) i søgefeltet på google.com.

Første hits kan i hvertfald bruges

Dermed har jeg hjulpet dig, men ikke givet dig linket (som ikke er helt lovlig)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. oktober 2002 - 16:31 #8
Så vil jeg gerne have afvide hvis det virker hos dig. Tak
Avatar billede gsimo Nybegynder
19. oktober 2002 - 16:40 #9
Mit spanske stinker, men virker. Slettede min bruger, så skulle lige add mig igen og ændre sikkerheds neavu osv
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. oktober 2002 - 16:42 #10
Så det virker?
Avatar billede initializing Nybegynder
19. oktober 2002 - 16:45 #11
Har da fjernet mine bannere manuelt. :)
Avatar billede gsimo Nybegynder
19. oktober 2002 - 16:47 #12
yupper, det virker. Ved ikke om der er nogle funktioner der ikke virker. Men lige sådan ser alt ud til at virke
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. oktober 2002 - 22:12 #13
Download og brug ICQlite, som også kan hentes fra www.icq.com
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
20. oktober 2002 - 09:41 #14
initializing : Hvordan det?