Avatar billede bbs Nybegynder
01. oktober 2000 - 09:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Efternavn

Efternavnet er væk på alle mine \"nye\" filer, dvs, at når jeg har taget f.eks. en *.zip fil ned, så kan man godt se det er en zip pakke, men efternavnet er der ikke!! Jeg kan godt skrive f.eks. *.txt efter, men det er altså stadig en zip fil :0( HJÆLP!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
01. oktober 2000 - 09:29 #1
Du skal sætte Stifinder til IKKE at skjule efternavnet på kendte fil typer.

\"Vis/Mappe instillinger\", Fanebladet \"Vis\"
Avatar billede alt-x Nybegynder
01. oktober 2000 - 09:31 #2
my computer->vis>instillinger>vis>  vis alle tiltyper
Avatar billede bbs Nybegynder
01. oktober 2000 - 09:31 #3
TaK!!