Avatar billede skumcalvin Nybegynder
19. oktober 2002 - 11:29 Der er 11 kommentarer

kender i til Surecom's produkter

Jeg tænker på at anskaffe mig Surecom's  8 ports switch (SU-EP-808X-R).
Har I ris eller ros til den, vil jeg gerne høre :-)

Hilsen Rune
Avatar billede thesqunk Nybegynder
19. oktober 2002 - 11:30 #1
Jeg har en Surecom 5/8 ports switch, den er der ingen probs med. det er en OK producent.. køb du roligt den.
Avatar billede skumcalvin Nybegynder
19. oktober 2002 - 11:39 #2
takker..... vil gerne høre andre indlæg :-)
Avatar billede groggy Nybegynder
19. oktober 2002 - 11:40 #3
Jeg har ikke selv prøvet den nævnte switch.

Men jeg har ikke hørt andet end ros om den. De folk jeg kender som bruger den har ikke haft nogen problemer med den.
Avatar billede nebuchadnezzar Nybegynder
19. oktober 2002 - 11:53 #4
jeg har en surecom 5 ports switch, og den virker udemærket. og hvis du besøger http://www.edbpriser.dk/netvaerk/net-switch.asp kan du se at de er den mest populære der.
Avatar billede skumcalvin Nybegynder
19. oktober 2002 - 14:13 #6
takker for hjælpen.....
Avatar billede groggy Nybegynder
23. oktober 2002 - 13:51 #7
Husk at lukke spørgsmålet hvis du har fået svar på det du ville. :)
Avatar billede skumcalvin Nybegynder
24. oktober 2002 - 11:09 #8
Hej ... jeg er helt ny herinde... så hvad mener du med at lukke spørgsmålet? :-)
Avatar billede bilde Nybegynder
26. oktober 2002 - 14:23 #9
jeg har lige købt en surecom 5 ports switch, og der virker den første port ikke :((
Jeg kan selvfølgelig bare bruge de andre, da jeg kun skal ha 2-3 computere på. Men jeg tor nu jeg bytter den alligevel...
Avatar billede groggy Nybegynder
26. oktober 2002 - 16:27 #10
Jamen så velkommen til! :)

For at lukke spørgsmålet skal du vælge hvem der har givet dig opfyldende svar og derefter accepterer deres svar og tildele dem point.
Avatar billede bilde Nybegynder
26. oktober 2002 - 16:35 #11
...hvis du ikke vil dele alle dine points ud, kan du bare lave et spørgsmål selv også dele pointene ud :)