Avatar billede john-d-s Nybegynder
19. oktober 2002 - 09:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

BENQ -brænder

er der en som kender omtalte brænder og kan fortælle mig om den er noget værd som brænder eller man skal holde fingerne væk?
Avatar billede pentium4 Juniormester
19. oktober 2002 - 10:12 #1
Jeg ville holde mig til de kendte mærker og helst Plextor, men hvis ikke du vil ofre det ekstra kan du købe en LightOn som siges at skulle være udemærket og den er noget billigere.
Avatar billede happyman Nybegynder
20. oktober 2002 - 03:42 #2
BENQ brændere er udmærkede, ikke storslåede, men de kan brænde og er rimeligt stabile. Lite-On brændere er også udmærkede og kan det de skal, nemlig brænde. Om du vælger det ene eller det andet er egentlig ikke et problem da prisen er rimeligt lav for begge typer. Jeg kender mange der har Lite-On og de har ikke haft problemer med dem endnu.

ALWAYS HAPPY
Avatar billede spt Nybegynder
20. oktober 2002 - 16:54 #3
benq er lavet af komponenter fra artec og dem har jeg personligt ikke ret meget til overs for. det er billige ting der virker, men ikke er ret gode. har selv haft et cd-rom drev fra det firma, det støjede og ville langt fra læse alle cder. jeg har set en scanner fra firmaet og det vær ikke ret kønt hvad den kunne præstere. så jeg ville købe LiteOn jeg har 2 dvd drev fra det firma som læser alt hvad jeg kyler i dem.
Avatar billede pentium4 Juniormester
20. oktober 2002 - 23:25 #4
LightOn skulle være en Plextor i forklædning har jeg ladet mig fortælle, men det må så være sådan at de selv beholder det bedste og sælger resten til LightOn som så kan sælge dem billigere end Plextor sælger sine modeller.
Avatar billede john-d-s Nybegynder
24. oktober 2002 - 18:33 #5
tak for svaret vedrøende brænder
Avatar billede pentium4 Juniormester
25. oktober 2002 - 01:39 #6
Tak for point'ne og held og lykke med købet...