Avatar billede rank Nybegynder
18. oktober 2002 - 18:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

xp går ned ved brug af kazaa

Jeg har problemer med at når jeg bruger kazaa går mit xp ned. Først genstartede den computeren ca. hver 20 min., men da jeg tog automatisk genstart ved fejl af, kommer der i stedet for en blå skærm, og computeren fryser.
Nogle forslag???

P.S. Jeg bruger kazaa til at hente demoer til spil, altså lovlige ting!
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2002 - 18:37 #1
Hmm... hent dine demoer andre steder fra ;)
f.eks. www.games.jubii.dk
Avatar billede resten Nybegynder
18. oktober 2002 - 18:41 #2
Hvilke fejl kommer den med ?
Avatar billede rs2000 Nybegynder
18. oktober 2002 - 18:48 #3
Prøv med kazaalite istedet for.
Avatar billede ado.dk Nybegynder
18. oktober 2002 - 18:52 #4
Prøv at geninstallere kazaa - evt. hente kazaalite i stedet..
Bruger du Norton Antivirus?
Avatar billede nstenberg Nybegynder
19. oktober 2002 - 18:48 #5
Min XP er ikke gået kold en eneste gang siden jeg fik det for et par måneder siden; selvom jeg bruger Kazaa og Imesh.