Avatar billede morten11 Nybegynder
30. september 2000 - 18:03 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

hjælp mig med via

jeg har et biostar mainboard med via-chips på

jeg har lige købt min coputer 800 thunder med geforce2 til jeg er ikke dum til computer så jeg fandt hurtigt ud af hvad der skabte mine problemer der er når jeg installer via service pack 4in1. (den nyeste selvfølge fra deres egen hjemmeside)
problemet skjuler sig godt for det er kun i diablo2 det er men der slår det sig også igennem. enten går spillet ned efter 20 minutter eller så hakker det så meget det ikke kan spilles
kan nogle ikke hjælpe mig for jeg har prøvet alt her er en liste

formatere computeren ca. 100 gange
bruge ældre via drivere ca. 100 gange
genistaller windows ca. 100 gange
opdate alle andre driverr ca. 100 gange
installer dem i forskellig rækkefølge ca. 100 gange

Hjælp mig
Avatar billede cyberfox Nybegynder
30. september 2000 - 18:12 #1
\"formatere computeren ca. 100 gange
bruge ældre via drivere ca. 100 gange
genistaller windows ca. 100 gange
opdate alle andre driverr ca. 100 gange
installer dem i forskellig rækkefølge ca. 100 gange\"

Hmmmmm så havde 100 point jo været meget passende....  ;)
Avatar billede denboj Nybegynder
30. september 2000 - 18:18 #2
hvilket grafikkort har du ? ? ? ?? ? ? ? ?? og jeg ved godt det er et geforce2
Avatar billede morten11 Nybegynder
30. september 2000 - 18:44 #3
jeg har et Asus Geforce2 mx 7100
Avatar billede denboj Nybegynder
30. september 2000 - 19:18 #4
http://www.asus.com/Products/Addon/Vga/asuse/enthusiast_drv.htm her er der ihvertilfælde en driveropdatering til det - har du prøvet deres egen driver ?
Avatar billede davs Nybegynder
30. september 2000 - 19:44 #5
Hvis problemet kun er diablo 2, kan det så ikke være det er der problemet ligger... og hvad gør diablo 2 ???

Kommer den med en fejl meddelse med d2music.mpq - hvis det er tilfældet kan du kopiere den fil cd´en ned på din HD i den mappe hvor du har installeret diablo 2, (det er en god ide at gøre det aligevel) for det gør diablo mere stabil og hastigheden vil også blive forbedret. Blizzard har erkendt at den fejl og de vil arbejde på sagen. Jeg skrev til deres support, for at få et svar...

Hvis det er et andet problem så skriv lige igen, jeg har selv haft en del problemer med mit Asus GeForce.

Asus´s egne drivere er faktisk ikke de bedste at bruge, fandt jeg ud af... brug hellere de drivere fra www.nvidia.com
Avatar billede denboj Nybegynder
30. september 2000 - 20:14 #6
tjah - jeg har haft problemmer med nvidia\'s drivere og Diablo II så deet
Avatar billede davs Nybegynder
30. september 2000 - 21:04 #7
Her er hvad Blizzard skrev til mig vedr. diablo2 med den D2music.mpq fejl.

Det viste sig så efter jeg havde kopieret den fil, at spillet kørte bedre og jeg ikke længere havde problemer med den.

---

Hello,

We are aware of this problem and are working to correct it in a future patch. In the mean time, there are 2 possible solutions to fix this problem. The first is to reboot and start a new game. The second is to copy the d2music.mpq from the cd, to the directory you installed Diablo 2 into. One or both of these should fix your problem. This problem is caused by an application that is running in the background and causing memory problems where the sound is located, thus giving you the error that it is corrupt.

Regards,
Kris N.
Blizzard Entertainment Technical Support
http://www.blizzard.com/support
Avatar billede morten11 Nybegynder
01. oktober 2000 - 02:30 #8
jeg har detonater driverne på installeret
og jeg har prøvet at \"copy the d2music.mpq\" til min disk men det hjælper ikke

men jeg er ret sikker på at det er de via drivere der ødelægger mit system

Kan det være live 1024 og nvidia der ikke kan sammen for det har jeg hørt et eller andet sted?
Avatar billede denboj Nybegynder
01. oktober 2000 - 02:57 #9
jeg har også live player 1024 og jeg havde også problemmer med nvidia\'s drivere -

Har du prøvet asus\'s egne drivere ? ? ? ? eller er det nvidias drivere du bruger.

du siger at du har detonator drivere instaleret - men det hedder de sgu allesammen - det er nødvendigvis ikek samme drivere

nå nu har du jo accepteret opdager jeg lige
Avatar billede davs Nybegynder
01. oktober 2000 - 10:06 #10
Jeg har lagt den driver jeg brugte til mit kort på nedenstående adresse håber du kan bruge den... den fylder 1.68 Mb. pakket. Jeg har også prøvet med forskellige typer af detonater drivere, hvilket dette også er, men denne filk jeg til at virke.

Held og lykke med den..:-)

www.anmeldelser.net/download/diablo2/driver.zip
Avatar billede davs Nybegynder
01. oktober 2000 - 10:10 #11
Der ligger iøvrigt også en patch v.1.03 som skulle være den sidst nye opdatering.

www.anmeldelser.net/download/diablo2/d2patch_103.exe
Avatar billede morten11 Nybegynder
01. oktober 2000 - 12:46 #12
jeg prøver og se om det virker