Avatar billede hmo Nybegynder
30. september 2000 - 17:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

billeder i word 97

Mit word har ændret sig på det seneste. Når jeg indsætter et jgp-billede fra fil, bliver der kun en firkant indrammet af en ramme. Når jeg aktiverer billedet for at ændre størrelsen eller flytte, kan jeg ikke gøre noget med flyttehåndtagene. Når jeg ser på vis udskrift, kan jeg se billedet, men jeg kan altså ikke se det i selve dokumentet og jeg kan ikke ændre det eller flytte det.
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. september 2000 - 19:13 #1
Fra Word 2000 hjælp:

Gøre rulning hurtigere ved at skjule grafikelementer

1. Klik på Indstillinger i menuen Funktioner, og klik derefter på fanen Vis.

2. Marker afkrydsningsfeltet Pladsholdere til billeder for at skjule importerede billeder. Word viser en kontur i stedet for billedet.

3. Fjern markeringen i afkrydsningsfeltet Tegninger for at skjule objekter, du har oprettet med tegneværktøjerne, f.eks. autofigurer.
Avatar billede egonspock Seniormester
30. september 2000 - 22:00 #2
Hvis goulducks kompetente svar ikke er nok, kan det være at du skal have mere RAM. Så burde det hjælpe. (er billederne større, i kilobyte, end normalt i øvrigt?)
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
03. oktober 2000 - 07:37 #3
Du er sikkert kommet til at slå dem fra. Prøv...
Funktioner, Indstillinger og fanebladet Vis. Hvis der er et \"flueben\" i \"Pladsholder til billeder\", så fjern det og klik ok.
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. oktober 2000 - 20:17 #4
hehe .. høre jeg et ekko peter.erikse? :P
Avatar billede hmo Nybegynder
03. oktober 2000 - 20:59 #5
tak for hjælpen, det virkede sandelig. Hilsen Hanne
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. oktober 2000 - 21:09 #6
Så skal du bare accepetere... :)
Avatar billede hmo Nybegynder
30. oktober 2000 - 19:25 #7
mit problem er løst, det er jeg glad for og jeg behøver ikke mere hjælp denne gang.Hilsen hmo
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. oktober 2000 - 22:24 #8
Det lyder fint!