Avatar billede zerex Nybegynder
18. oktober 2002 - 14:10 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

xp home/xp pro??

er der nogen der kan fortælle mig hvad forkellen er på windows xp home og windows pro??.. der er mange af mine venner der siger at home versionen var en stor fejl og det er mega skod osv... men jeg kører selv home og det virker bare...
men vil i ikke lige give en svar
tak:)

Rasmus jeppesen
Avatar billede pfp Nybegynder
18. oktober 2002 - 14:13 #1
Forskellen er bl.a. at du ikke kan installere IIS i XP Home. Det betyder at du ikke kan opsætte den som web-server. Der er så vidt jeg husker også flere forskelle på netværksområdet.
Avatar billede riversen Nybegynder
18. oktober 2002 - 14:14 #3
ja, du kan fx heller ikke tilmelde xp-home til et domæne

spørg dine venner hvorfor og deres argumenter er sikkert ikke særlig gode :-)
Avatar billede pfp Nybegynder
18. oktober 2002 - 14:14 #4
Avatar billede asmodeus Nybegynder
18. oktober 2002 - 14:16 #5
Avatar billede zerex Nybegynder
18. oktober 2002 - 14:17 #6
nej det synes jeg heller ikke de er.. men der er vel ingen grund til at skifte vel?... men hvad synes i om home versionen?!?
Avatar billede cougar Nybegynder
18. oktober 2002 - 14:18 #7
Home Edition kan heller ikke meldes ind i et NT eller Active Directory domain.
Avatar billede resten Nybegynder
18. oktober 2002 - 14:25 #8
Avatar billede resten Nybegynder
19. oktober 2002 - 08:55 #9
:-)
Avatar billede pfp Nybegynder
19. oktober 2002 - 09:24 #10
Pointene er mig egentlig ligegyldige, men hvorfor får resten 40 point for at gentage et link jeg skrev i mit fortsatte svar? :-)
Avatar billede it-ekspert.dk Nybegynder
19. oktober 2002 - 09:26 #11
sorry pfp det haved jeg sku ikke set :-\ jeg opretter straks et nyt spørgsmål.
Avatar billede resten Nybegynder
19. oktober 2002 - 09:51 #12
Hmmm ?? *tænke tænke*

Når men anyvay pfp her kan du svare og få 40 point :-)
http://www.eksperten.dk/spm/272279