Avatar billede triple-x Nybegynder
18. oktober 2002 - 01:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Computer siger klik kilk

Damn har købt ny computer en p4 2.26 512 ddr ram og lidt andet hurlum hej.

Men lortet siger ind imellem klik klik klik ig NEJ det er ikke en blæser der kører i mod noget.

har haft alt skilt fra hinanden igen og samlet det siger stadig det samme kan det mon være varmen på CPU'en ????
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
18. oktober 2002 - 01:41 #1
hvis det er harddisken der siger kliklyde, så få den byttet! Så er den nemlig ved at stå af!
Avatar billede triple-x Nybegynder
18. oktober 2002 - 01:43 #2
JA det har jeg også bange anelser for det er den der siger det.

og problemet er at den ikke er ny *S*

det kunne da være man skulle få taget noget backup så *SS*
Avatar billede dsj Nybegynder
18. oktober 2002 - 01:53 #3
Sidst min HDD begyndte at sige klik klik klik scchhhhhhh klik klik klik osv., stod den 100% af (headcrash) efter ca. 1 minut.

Det var sjaawww :-/ Mand jeg var ved at kompilere mit java-program (det blev aldrig kompileret færdigt)
Avatar billede triple-x Nybegynder
18. oktober 2002 - 02:00 #4
jeg vil ikke give til folk som siger min HDD crasher efter et minut det er en 80 gb jeg kan sq da ik nå at tage backup så *Vrææææææææl*
Avatar billede dsj Nybegynder
18. oktober 2002 - 02:08 #5
Det var altså også kun en kommentar... ikke et svar ;)
Avatar billede torben.s Nybegynder
18. oktober 2002 - 08:17 #6
pil cdrom og diskettedrev fra så du er sikker på at det er din hdd.
Avatar billede jaxx Nybegynder
18. oktober 2002 - 09:28 #7
bad sectors på hd !
Avatar billede triple-x Nybegynder
18. oktober 2002 - 11:01 #8
Jeg ved  det er min HHD og dsj, det var bare en joke.

jeg har skiftet HDD'en og nu kører den igen tak for hjælpen