Avatar billede medieburner Nybegynder
17. oktober 2002 - 19:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mange mange mange porte

jeg har et spm ang min cisco 677 router, jeg gik ind i den idag får at jeg skulle åbbne en port i den. først ville jeg se hvor mage porte der var åben det gjorde jeg med kommandoen "sh nat" og så kom listen bare den stod og kørte i en 45 min før den var færdig. det syntes jeg var for mange og slettede dem all bagefter med kommandoen "set nat entry delete all", og så var de væk, men 10 min efter var de all der igen, og den står og kører nu med at vise dem alle......

det kan da ikke være rigtig den skal åbne så mange. er der en mulighed for at jeg har en bagdør eller en vira på min ws eller server begger beskyttet med f-secure antivirus

er der nogen der har en løsning på dette prob.

///medieburner
Avatar billede medieburner Nybegynder
17. oktober 2002 - 19:21 #1
næsten alle portene peger på min servers ip adresse
Avatar billede casualty Nybegynder
17. oktober 2002 - 19:25 #2
http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco_677/

Her står lidt om din router hvis du vil læse dig frem til det...

Mvh Casualty
Avatar billede medieburner Nybegynder
17. oktober 2002 - 19:27 #3
jeg har åbnet andet spm med anden overskrift link er her Sorry ;-))

http://www.eksperten.dk/spm/271617