Avatar billede klth Nybegynder
29. september 2000 - 18:47 Der er 8 kommentarer

Hibernation (suspend) på bærbar ...

Hej

Efter jeg har formateret, får jeg fejlen \"Invalid hibernation partition/file... run hdprepez.exe\", i dos\'en når jeg booter. Jeg har kørt filen, som fulgte med på utility cd\'en, hjalp ikke. Og i manualen står der at man er nød til at lave en reformat af harddisken for at få det til at virke - har jeg IKKE lyst til !!

Den nævner også noget om en partition man kan oprette til det, eller bare en fil. Jeg vil klart foretrækker at bruge en fil til at gemme rammens indhold på.

Nogen ideer?

Den bærbare er en Vega+ 7700 (C633, 128mb ram, 12gb disk).
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. september 2000 - 10:42 #1
Prøv at slette hibernation filen .. jeg ved ikke lige hvad det er forn en .. men hvis du nu søgte?
Avatar billede klth Nybegynder
30. september 2000 - 12:01 #2
Så er det da først at jeg _ikke_ kan gå i \"hibernation\" (suspend/dvale), og det kan jeg heller ikke nu, og det er det jeg så gerne vil...
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. september 2000 - 18:50 #3
Så prøv at rename filen ... det kan jo godt være at den genere en ny fil, lige som med swap-filen...
Avatar billede klth Nybegynder
30. september 2000 - 20:28 #4
hmm jae, men jeg tvivler ... kan prøve.
Avatar billede denboj Nybegynder
07. oktober 2000 - 05:38 #5
hmm nu kan jeg desværre ikke huske hvor fanden det var jeg gjorde det henne - men et eller andet sted gemmer der sig en mulighed for at slå hibernation fra. Prøv at se om du har held med at finde det
Avatar billede klth Nybegynder
07. oktober 2000 - 10:24 #6
denboj, jeg vil IKKE have det slået fra - jeg skal ha gjort netop det modsatte :-)  Computeren melder en fejl når den starter op, og jeg har INGEN muligheder nogen steder, for at bruge hibernation / dvale, og det er det jeg gerne vil :-)
Avatar billede denboj Nybegynder
07. oktober 2000 - 11:27 #7
klth - undskyld jeg forstod det som om det var fejlmeddelelsen du ville af med :-)
Avatar billede klth Nybegynder
07. oktober 2000 - 11:47 #8
det vil jeg også gerne - med den bivirkning at jeg kan få min bærbare til at gå i hibernation igen =)