Avatar billede ild Nybegynder
16. oktober 2002 - 13:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opgradering af den gamle navigator 352 eller udv. af database?

hvordan gør man det uden dyre solution centre?

Per
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
16. oktober 2002 - 15:03 #1
Ved en opdatering fra navi 3.52 til f.eks 3.56a (hvis den stadig kan fås), eller en udvidelse af databasen kommer du ikke uden om solution centrene, da du skal have en ny licens. Mht. ny licens vedr. udvidelse af database, den skal du jo selvfølgelig kun have hvis du skal udvide mere end du har licens til. Svjh så sælges de i bidder af 100MB
Avatar billede ild Nybegynder
16. oktober 2002 - 16:14 #2
tak skal du ha, at 100mb så koster 5500 ex moms er en anden sag....
fantatisk at man kan sælge kundens egen HD disk plads til den pris..!!:-)

Per
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
16. oktober 2002 - 17:26 #3
Du kan også vælge at købe financials /attain, så får du al den plads du har brug for (op til 32GB) men til gengæld koster en brugerlicens så 10kkr+
Avatar billede ild Nybegynder
16. oktober 2002 - 17:34 #4
kan man så bruge sine data fra den gamle database? og er det et
'out of the box product' til 10kilo eller skal der købes tillægs moduler for en millard million?
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
16. oktober 2002 - 19:41 #5
Det kommer jo an på hvad der er ændret i databasen, objekter og så'n. Men du skal huske på at det er pr. session det koster 10kkr+