Avatar billede razor_tfh Nybegynder
16. oktober 2002 - 13:01 Der er 11 kommentarer

Messenger vil ikke connecte

For et par dage siden kunne jeg lige pludselig ikke connecte til Messenger. Jeg prøvede at afinstallere programmet og installere det igen, men uden held.
Den kommer med meddelelsen: Det lykkedes ikke at logge på .NET Messenger Service, fordi tjenesten ikke kunne findes. Kontroller, at du har forbindelse med Internettet. Og det har jeg. For jeg kan sagtens surfe rundt osv.
Jeg har en CyberCity 256/128 med en Cisco 677 router.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede simonhusby Nybegynder
16. oktober 2002 - 13:06 #1
Har selv haft det problem, men prøv at vent et par timer og log på igen... Hvis det stadig ikke virker så prøv med samme brugernavn på en anden puter.

På denne side kan du se om driften på Messenger er opppe og køre eller nede.. --> http://messenger.msn.dk/support/status.asp
Avatar billede razor_tfh Nybegynder
16. oktober 2002 - 13:15 #2
Jeg kan godt connecte, hvis jeg bruger en anden computer. Det er det der er lidt underligt.
Avatar billede razor_tfh Nybegynder
16. oktober 2002 - 13:16 #3
Men nu er det sådan at jeg meget gerne vil have det til at virke på min egen, så derfor spørger jeg "eksperterne" til råds.
Avatar billede Noone Nybegynder
16. oktober 2002 - 19:02 #4
Har du installeret en firewall af en eller anden slags? Så prøv at slå den fra og se om det hjælper.
Avatar billede armena Nybegynder
26. oktober 2002 - 22:02 #5
razor_tfh> det samme problem har jeg :(
Avatar billede dellevela Nybegynder
01. november 2002 - 19:52 #6
mit messenger har også været nede. jeg har tdc adsl. men jeg ringede der ind og brokkede mig. de sagde at det var min router. vi ville så have flere computer på internettet så vi købte en switch med router. det hjalp lidt men der er nogle af mine venner. når jeg snakker med dem og vil sende dem en fil. bloker den dem. ved ikke hvorfor.
men jeg synes at du skal ringe til cybercity! de kan nok give dig en bedre forklaring.
og det med ferewall som chanoa sagde. din router funger som firewall!
Avatar billede dellevela Nybegynder
01. november 2002 - 19:52 #7
.
Avatar billede monstermand Nybegynder
02. februar 2003 - 14:20 #8
fik du nogensinde en løsning på problemet - jeg sidder med samme udbyder og kan heller ikke logge mig på - jeg får samme fejlmeddelelse :(
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2003 - 14:21 #9
messenger er pt. nede.
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2003 - 14:21 #10
det var et svar.
Avatar billede kazzi14 Nybegynder
31. juli 2003 - 15:14 #11
jeg har samme problem kan ik logge på msn den viser samme besked..!! men i 5.0 virkede den fint :/