Avatar billede kimputer Nybegynder
16. oktober 2002 - 11:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

request.getParameter og mellrum

Når jeg modtager et parameter fra en anden side springer den alt over der står efter mellemrum.. så jeg ikke får hele strengen med over...æv....

String AkselKonf = request.getParameter("rbAkselKonf");

hvad er der galt ??
Avatar billede hbhansen Nybegynder
16. oktober 2002 - 11:18 #1
Der er når du sender det du skal have det du sender puttet ind mellem ', feks.
dism.jsp?test='ersfsdfsd sdfsdfdsf sdfsdfsdf'
Avatar billede kimputer Nybegynder
16. oktober 2002 - 11:20 #2
Jamen det ligger som en streng på den anden side, og det er skam bare den jeg modtager.... her kan du se strengen....
String AkselKonf = (String)resAkselKonf.elementAt(i);
Avatar billede kimputer Nybegynder
16. oktober 2002 - 11:21 #3
jeg modtager den så via en radiobutten alt eftersom hvad der klikker på
Avatar billede kimputer Nybegynder
16. oktober 2002 - 11:24 #4
jeg det er vist det man kalder en fejl 40 du får dine point....
fejlen var følgende:

out.println("<TR><TD><INPUT TYPE=radio NAME=rbAkselKonf Value="+AkselKonf+" onclick=document.OrdreTilbudForm.submit()>"+AkselKonf+"</TD></TR>");

jeg havde glemt gnykker rundt om min value værdi...hihi...dog...
du får dine point...

ny kode:
out.println("<TR><TD><INPUT TYPE=radio NAME=rbAkselKonf Value='"+AkselKonf+"' onclick=document.OrdreTilbudForm.submit()>"+AkselKonf+"</TD></TR>");