Avatar billede killernet Nybegynder
15. oktober 2002 - 21:33 Der er 10 kommentarer

Hitman 2 hjælp

Jeg mangler at udføre en mision som går ud på at gå hen til nogle grønne paller mærket med FCK det gøre jeg så og tager de ting der ligger i, der ligger en bombe og en til at udløse bomben med en telefon og noget krut. men hvad skal jeg derefter der står jeg har udført alle misioner men jeg kommer ikke vidre, skal jeg bruge nogle af de ting som jeg tog for kassen eller hvad skal please hjælp mig der 50 point og hete for den der giver mig det rigtige svar.
Avatar billede dmcn Praktikant
15. oktober 2002 - 21:34 #1
Du er kun lige begyndt på missionen. Du skal hoppe og bagi den lastbil der holder og venter, og køre med den. Derefter skal du... ja, det finder du nok ud af. ;)
Avatar billede killernet Nybegynder
15. oktober 2002 - 21:39 #2
jamen den kører ingen steder har prøvet det men når jeg trykker på knap b hvor man kan se hvad misionen går ud på er der vifter ved alle tre.
Avatar billede dmcn Praktikant
15. oktober 2002 - 21:42 #3
Hvis den skriver at du har gennemført alt, så løb til Exit og se hvad der sker.
Avatar billede killernet Nybegynder
15. oktober 2002 - 21:42 #4
og hvor er det
Avatar billede dmcn Praktikant
15. oktober 2002 - 21:44 #5
Tryk på m, så får du kortet frem. Exit står med blå skrift somewhere på kortet. :)
Avatar billede reesedk Nybegynder
15. oktober 2002 - 21:45 #6
Mener det er det map hvor du skal bruge bomben til at smadre en væg ud til en tunnel. Smid bomben ved hullet i væggen og løb ;)
Avatar billede killernet Nybegynder
15. oktober 2002 - 22:02 #7
hvad for et hul og hvad for en tunnel er ikke rigtig klar over hvad for en tunnel eller hul det er er det der ned hvor rotterne løber ned i kloarken der er der nemlig noget hegen er det jeg skal bembe.
Avatar billede reesedk Nybegynder
15. oktober 2002 - 22:06 #8
Hmm, du siger at der er hak ved de forskellige opgaver du skal foretage. Hvor præcis befinder du dig og hvad er det sidste du har lavet?
Avatar billede killernet Nybegynder
15. oktober 2002 - 22:11 #9
jeg befinder mig med en mand med en grøn uniform og på det tidspunkt mangler jeg at udføre en mision den mision udføre jeg så det er den mision hvor skal finde to grønne paller hvor der står FCK på der ligger der en kasse med en bombe på og en til at udløse boben med og en telefon og en masse krut. og så trygger jeg på B og der er der vifter ved alle misionerne.
Avatar billede reesedk Nybegynder
15. oktober 2002 - 22:19 #10
ah ok. Hvis det er den mand du lige har reddet skal skal du ned til 2. kælderetage og finde rummet med hullet i væggen. Smid bombem foran væggen, løb lidt væk og spræng den. Få manden med dig ud i kloakken og find exit